I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Nintendo NES 8Bit flera konsoller

Övrigt - Köp & Sälj

2004-08-25 00:39

Säljes: Nintendo NES 8Bit flera konsoller

Nintendo NES 8Bit (5st konsoller varav 1st defekt)
Stora Paketet: Nintendo Basenhet 8bit (fungerar felfritt) med 2 handkontroller plus alla sladdar , Zapper (pistol) 1 spel mario/duckhunt allt i en orginalkartong med instuktionsbok mm

Lilla Paketet: Nintendo Basenhet 8bit (fungerar felfritt) med 2 handkontroller plus alla sladdar allt i orginalkartong (EJ Spel)

2st Konsoller BARA konsoller funkar med de vanliga lilla "felet" blåsa trixa pilla, de funkar...

1st defekt vet ej har inte ens kollat om den funkar efter lite pillande me ett spel ej lucka på den heller....

Allt för priset av 2st MP3 spelare eller höstbjudande...

Nej har inga spel...
Nej skickar inget...

jag är lite drygare lite otrevligare
PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?

2004-08-25 00:41
Det är ju bra att veta vart du bor, när du ändå inte skickar...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-25 00:41
Stockholm/ söderort

2004-08-25 00:48
Så även lilla paketet för 2st mp3 spelare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-25 00:52
japp ALLT .....
kanske skall tillägga att dock ej mot 2st 128mb.

2004-08-25 00:53
Så...man får stora paketet för 2st mp3spelare?
Men om man bara vill ha det lilla paketet...så byts det också mot 2st mp3spelare?

2004-08-25 00:56
ja ska du ha lilla paketet eller sitter du bara å jiddrar hehehe

2004-08-25 01:02
Om NI/DU har 2st MP3spelare minst 256mb med display så kan NI/DU få byta ALLT som jag skrivit ner mot detta har jag förklarat så alla förstår? alltså stora paketet,lilla paketet 2st konsoller och 1 defekt eller så säljs ALLT till högstbjudande.....

2004-08-25 01:09
Så det lilla behövs inte med andra ord?
Utan 2st mp3spelare med display och 256mb mot det stora paketet.

2004-08-25 01:10
Ange utgångsbud!
För att undvika skambud och diverse andra problem, ange alltid ett utgångsbud då du ska sälja en vara till högstbjudande. Gör du inte detta finns det risk att din tråd kommer att tas bort.

Att tramsa med att lägga ett bud som är under utgångsbudet kan leda till tillsägelse eller varning.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2004-08-25 01:15
Empire P20 ja du slipper det lilla om du känner för det.

eyegasm F60 ska göra de :)

Minst 1500:- för allt eller högstbjudande

2004-08-25 19:30
köp