I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Ryggsäck

Övrigt - Köp & Sälj

2004-08-22 02:26

Köpes: Ryggsäck

haha, detta kan låta lite konstigt men jag hade tänkt att köpa en ryggsäck. och inte vilken ryggsäck som helst..
jag vet inte vad det är för märke men ryggsäcken är från typ 80talet/början av 90talet. ganska vanlig tror jag den var, så jag hoppas nån känner igen beskrivningen och har lust att leta igenom vinden ;P
nu är det mest gamla gubbar som använder den för att de inte orkar köpa en ny ryggsäck typ.

eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att beskriva saker och ting så målade jag den i paint, så hoppas ni fattar vad jag menar för ryggsäck.

den har lite röda plastdetaljerockså har jag för mej, och är inte exakt i den blåa färgen, lite mörkare är den nog.

så om någon har en sådan och inte håller den alltför kär så skulle jag vilja köpa den.. för vilket pris är jag inte riktigt säker på men vi kan väl bestämma det tillsammans?

baeng

2004-08-22 12:57
fan shit när jag tänker efter kanske det var ett S? det har du nog rätt i... haha jo men det var nog ett s. okej, men byt ut mitt skrangliga A mot ett S så fattar ni.
baeng

2004-08-22 13:36
som en gamal fjälräven-väska fast annat märke ?
dingrinn.blogspot.com

2004-08-22 13:52
säljs på stadium . i den gamla modellen. blå/orange
- mjölksyra är livet

2004-08-22 14:30
trimmad
nejnej ingen fjällräven, kolla på bilden så ser du att det jag har ritat inte alls är likt en fjällräven. den här har inga detaljer, den är väldigt enkel och platt. inget särskillt. fjällräven har ju hujeda massa detaljer..

Idan
NÄ?! du skojar?! exakt sån jag menar? snälla säg att det är sant!
baeng

2004-08-22 16:51
made_in_japan F0
jag har en sån i nyskick, som är svart och i plast(så klart!)

med DN.s logga längst ner.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-08-22 16:53
S'et på ryggsäcken, liknade de detta?
htS

2004-08-22 16:53
sorry, så här...S

2004-08-22 21:34
made_in_japan
nope. såg den när jag var inne o skulle ha nya handbollsskor. exakt en sån väska. I promise
- mjölksyra är livet

2004-08-22 22:17
salomon har faktiskt börja sälja dom på stadium och diverse "trendriktiga" sportaffärer.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-08-23 00:42
Alexandrou P20
JA, JA!! precis en sådan!!!!! gött att du hittade en bild!

Henkeee
har du exakt en sådan?! åååhh skulle inte jag kunna få köpa den isf?

Idan
shit, i vilken stad? vad fan, jag vill ju inte att det ska bli mode eller något annat töntigt >_<
näää, detta skär i mitt hjärta. jag ser hur de trendiga kidsen springer och köper dem och förstör min alternativitet :D hahaha (jag jag är medveten om hur fult det lät..) men nää, hur mycket kostar dem? vet du det?
baeng

2004-08-23 12:04
made_in_japan
i lund tittade jag.. men stadium har ju samma soritment över hela landet... och hur väcktes minnet av väskan till liv? genom att någon annan hade en sån va? . tro mig, dem är på väg tillbaka biiiiiiiiiiiigtime!
nope. vet inte vad dem kostade, tittade inte närmare
- mjölksyra är livet

2004-08-23 15:00
jag har velat ha en sådan i 1½års tid fasst ej hittat :*(
men jag och "mad cefo" var på stadium då såg jag den.. jag var jätte glad och ville prova den. dock passade den inte :P

2004-08-23 15:15
har en exakt sån..vad ger du?
Lugn!

2004-08-23 23:44
Idan
jo, jag var inne på stadium idag och såg den, fast den var ju ORANGE och ohet som få! helblå ska den vara!

alexander
hur kan en ryggsäck inte passa? äru puckelryggad eller? ;D

eriks
tack, jag ska skyyynda mej :P
baeng