I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Seven for all mankind pink A-pocket

Övrigt - Köp & Sälj

2004-08-21 13:04

Säljes: Seven for all mankind pink A-pocket

Jupp!

Har 8st Seven for all mankind pink A-pocket jeans som ska bort.

Butikspris (om ni nu kan hitta denna modell i Sverige): ca 1900kr
Mitt pris 1300kr/st + frakten som vi delar på

Betalning: Paypal, Payson eller rakt i handen om vi möts upp i Sthlm innerstad

Storlekar
1X24
1X25
1X26
2X27
2X30
1X32

Bild här

Auktion på strl 24
Auktion på strl 25
Auktion på strl 26
Auktion på strl 27
Auktion på strl 32

Flera bilder och mått på byxorna kan givetvis fixas om ni undrar. Hör av er i PM om ni är intresserade.

CSL Studio | www.cslstudio.se
S-MaN Productions | www.s-man.nu
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2004-08-21 13:12
Ytterliggare en bild, denna på jeansen ifråga inte reklambild
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2004-08-22 13:52
Har du gjort inbrott eller?
Beställ Advocrates & Assimilated på [email protected]

2004-08-22 14:59
synd att seven jeans är så olika i storlekarna så man vet aldrig vad man får.. bara ett tips til de som tänkt köpa, man måste alltid testa seven jeans!

Peace

2004-08-22 15:15
mytomspunna
samtliga A-pocket-modeller är lika (gula och rosa fickor) så om ni vill prova så leta på ett par gula a-pocket.

annars kan man ju mäta sina favoritjeans, langa över måtten så jämför man med måtten på seven jeansen ;)

ThirdPerson
eller så har man köpt in dem lagligt
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2004-08-22 16:19
Baxish-Esset
MAN MADE GOD!

2004-08-22 16:52
det jag menar är att alla seven jeans oavsett modell, a pocket z pocket eller andra modeller alltid är olika i storleken. typ ett par 27or kan vara 29 i midjan och 25 i längden.. och ibland är det tvärtom, även om det står samma storlek på lappen.

Tro mig jag har stenkoll på jeans

2004-08-22 17:03
mytomspunna

alla a-pocket har 33 i standardlängd, finns även i 35-36 men dessa är 33.
a-pocket är kända för att vara mindre i midjan än de övriga seven modellerna, men jag håller med dig att de övriga är väldigt konstiga i storlekarna då jag har 29 men fick inte på mig ett par 31or i en viss modell (de svarta med vanliga "S" på fickan)

men dessa är precis så som yellow a-pocket, har redan folk som köpt som provat ut på yellow a-pocket och dessa satt likadant.

så det du säger att de varierar inom modellerna låter högst otroligt, trust me this I know.