Säljer 125cc, Sovjet dräkt och diverse annat...
125cc Enduro 91:a Funkar fint, har inte haft några som helst problem med den. *Bytt tändstift *Rengjort filtret *Ny kylarvätska *Nya kåpor Vill ha 10.000kr för denna. Det som dock snart behöver bytas (ungefär vartannat år, beror lite på hur mycket man kör) är väll kolvarna. Priset är förhandlingsbart . Måste ses och köras! ---------------------------------------- ----------------------------------- Sovetisk militär dräkt, Menig. Mycket fint skick, den som är intresserad kan få lite bilder. Dräkten inkluderar : *Slips *Kavaj *Byxor *Skjorta Vill ha 1200kr för allt. ---------------------------------------- ----------------------------------- Eriksson T300 +kamera Fin.. Som ny.. 1099kr. ---------------------------------------- ----------------------------------- Vinterdäck Cross/Endro 1000kr. ---------------------------------------- ----------------------------------- Sommardäck Cross/Enduro 500kr. ---------------------------------------- ----------------------------------- American Flashligt: Liten, krafig, svart ficklampa som brukar säljas på fritids butiker och dylikt. Köpte min på Naturkompaniet i Karlstad för 599kr. Säljer för 300kr. ---------------------------------------- ----------------------------------- Kanske märker att jag är i ganska desperat behov av pengar. :)
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
De här vill jag ha bilder på ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill också se allt.. fixa bilder :D
va e de för strl på dräkten? fixa bild så fort du kan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill se bilder på sovjet kostymen
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Bild för sovjetdräkten:
www.nappet.se Skriv sedan "
Sovjet " i sökmotorn så får ni se en bild på skönheten :)
Storleken är Medium, sitter perfekt på mig som är 180cm lång och normalbyggd. (Rysk stämpel i dräkten med måttenhet "40-2", vet inte riktigt vad det blir i Europeiskt mått)
Rättelse: Skriv "Sovjetisk " i sökmotorn så kommer bilden upp.
hehe, ja tänkte.. när jag sökte på sovjet kom det upp en massa playstation spel.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Jo, får ta och söka på det överstående :p
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Gunners P16: Står "40-2" , Där måttet brukar stå. Men den passar perekt på mig som är 180cm, och normalbyggd. bakeman P21: Tackar!!
jag har redan paxat dräkten fast jag vill ha tilhörande hatt sen ska jag till bågen parken å skjuta sönder varenda jävla NAZI GRIS!!!!!!!!!1 WHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
jag vill ha aceton lavenemang jul
Gunners P16: Jag bor i Karlstad. theo P30: Helt okey för mig :] , Jag har faktiskt en Pilotka från 70-talet till salu om du är intresserad. 200kr kan jag tänka mig. Säga till om du vill ha bild på den, men det är en "menig - pilotka" med Röda Stjärnan.
bild vore underbart!!!!!!!!!!!!!!
jag vill ha aceton lavenemang jul
Bild på Pilotka:
pet.se( Sök efter: Pilotka
Nu är det sammanlagt 3 st som vill köpa, så först till kvarn gäller!! (Fråga efter konto nummer skickar jag.)
Livar upp igen.. fortfarande en del kvar att sälja!
Haha, störtskönt, hade inte bangat den dräkten igentligen
ask Beavis, I get nothing Butt-head
-thrasher- P22: Hummmza.. Igentligen inte, beror lite på vad du är berädd att betala, men helst hela paketet.
-thrasher- P22: Fick det till 42cm, +/- 3 cm .. Umos P14: Lungan.. ;)
De som vill kontakta mig mera privat, gör det på:
[email protected] -thrasher- P22:
När du bestämt dig, skicka din adress till min mail, så ger jag dig mitt kontonummer.
Har även en: Sovjetisk Gas mask till salu: Inkl: *Gasmask *Kol-Filter *Väska Ge ett bud.. Hade tänkt mig 350 kr för rubbet.
haha bono du va den skönaste kommunisten ja har stöt på i hela mitt liv, big up
Var sak har sin vals
Haha, okey, försöker nedrusta mig lite som du kanske märker =)
Hooligan P21: Vet inte om den hjälper mot lukt faktiskt :) , Men skickat iväg ett meddelande till dig!
Uppdaterar lite... Sovjet dräkt fortfarande tillgänglig! Gasmask dock reserverad !
hade den passat mig så hade jag slagit till, men jag tror den är för stor :(
jag ska raka din pung slääääääät
Vad för storlek har du? Den är i storlek Medium. (sätt från te.x en vanlig T-shirt)
Update, fortfarande lite prylar kvar.