I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart kan man köpa..

Övrigt - Köp & Sälj

2004-08-14 19:35

Vart kan man köpa..

Nån som vet vart man kan köpa kasettdeck med uttag för att koppla in i datorn ?

/// Våning Fyra

2004-08-15 10:37
tycker du själv att ditt inlägg hör hemma på detta forumet?
- malmØ, för helvete..

2004-08-15 11:08
kolla med nån ljud&bildaffär?
vadå? jag dyster?

2004-08-15 13:35
ja, köp och sälj.. ser inte vart det annars skulle ligga?

har kollat runt lite på nätet, får väl ta o finkamma butikerna med.. jobbigt att de oftast inte har hela sortimentet på sidorna :(
/// Våning Fyra

2004-08-15 14:04
vem har sagt att jag inte orkar åka o kolla först, det är bara jävligt jobbigt o sticka till 20 olika affärer.. och jag antar att du antagligen också tycker att det är jobbigt, så därför fråga jag här ifall någon kanske skulle visste vart man kan köpa!
/// Våning Fyra

2004-08-15 16:13
för att koppla in det i datorn behöver du väl bara ett kasettdeck med line-out port(ar). sen behöver du ju bara en sån japansladd med en vanlig liten plug (typ som på hörlurar) i ena änden. det var va jag hade när jag ahde ett kasettdeck inkopplat, gick finfint.

ett sånt kan du säkert hitta begagnat på typ www.blocket.se. kanske i alla fall, det är värt en titt! lycka till...
Jag är starkat i världen

2004-08-16 00:35
Datorer & Teknik.

3,5 hane är den man kopplar in i datorn. Alltså borde 3,5 hane/hane fungera. Alt RCA-3,5 hane. Beroende på vad du får ta´g på för deck.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/