I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Age of Mythology

Övrigt - Köp & Sälj

2004-07-19 21:39

Säljes: Age of Mythology

Rubriken säger allt.

Jag säljer PC-spelet Age of Mythology för 150:- (eller bud).
Aldrig testat det, så plasten är kvar runt fodralet.
Kanske får ett ryck och bryter bort det inatt om jag får tråkigt och vill testa spela det. :P
Hur som helst, så pratar jag om en hyffsad snabb affär.
Kan även tänka mig att byta spelet mot något.
Jag bor i Stockholm och spelet skickas helst ej, men om fallet blir så, så betalar köparen.

Står på baksidan om spelet:
- 9 legendariska civilisationer.
Den grekiska, nordiska och egyptiska - alla har 3 olika civilisationer och gudar.
- Strategiskt djup.
Använd hjältar, mytologiska enheter och gudakrafter för att ge dina dödliga styrkor nya stategiska dimensioner.
- Rent spel.
Online-delen har ett nytt unikt matchningssystem, vilket gör att spelet är balanserat och passar spelare på alla nivåer.
- Historiskt fälttåg
Spela ensam i över 30 fängslande scenarier med en välutvecklad historia och vackra bildsekvenser.

Skicka ett meddelande om detta intresserar dig.

...Jag skojade bara!

2004-07-19 22:00
Glömde säga att skaparna till detta spel har även gjort Age of Empires 1 och 2 .
...Jag skojade bara!

2004-07-19 22:02
skitbra spel, tagit mycket jobbtid från mig, och gör det fortfarande, KÖP!

2004-07-19 22:22
Vad ska man ha för data för att det ska flyta fint?
Ät

2004-07-19 22:46
Okej här kommer kraven:
Windows: 98/ME/2000/XP - 128mb ram.
Processor: 450 MHz.
Hårddisk: 1.5GB
Video-kort: 16mb/3d.
...Jag skojade bara!

2004-07-19 23:32
hur kommer det sig att du säljer det då?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2004-07-19 23:56
Muhjmathil_Ahmd
därför att jag tycker att det verkar trist :P
Fast jag var kär i liknande spel förr, men har inte spelat på länge..
Och eftersom ingen har hört av sig än så kommer jag nog bryta upp plasten och testa det innat.
...Jag skojade bara!

2004-07-20 00:17
__Virre__
Okej, så du tycker att jag ska akta mig att spela och sälja så snabbt som möjligt..
eller..
installera det så fort som möjligt och spela och ha kul i de närmsta veckorna framöver:) ?
...Jag skojade bara!

2004-07-20 00:37
asså spelet är beroendeframkallande som fan... snyggt är det också... öppna på egen risk!
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2004-07-20 01:54
asså var bor du? om du bor i stockholm så är jag för övrigt intresserad av den... eller aa, går ju att skicka... ska bli kul som fan o lira det på internet... du har väl orginal CD-key va?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2004-07-20 01:54
ehm dum fråga eftersom den är oöppnad

2004-07-20 02:10
Shakes P17
hehe precis.. Men ska precis öppna det, alla tjatar på mig att testa det. :P
...Jag skojade bara!

2004-07-20 17:31
hm... låter najs :P