I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Helt ny Ecko T-shirt från USA 3XL

Övrigt - Köp & Sälj

2004-07-16 11:18

Säljes: Helt ny Ecko T-shirt från USA 3XL

Har fått hem en ecko T-shirt som tyvärr va alldeles för stor för mig. Jag är själv 189cm å brukar ha 2XL på mina tröjor så du bör vara lite längre än så . ..hur som helst, den är helt ny, alla prislappar och sånt finns kvar och priset är 300kr

Kolla in bilderna:
Framsida

Baksida

Närbild

Närbild 2

Tröjan är som sagt från usa så du kommer va helt ensam i sverige om att ha just den här modellen ..

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2004-07-16 11:55
bara för att den e från staterna behöver man inte va ensam om den... jag köpte ett par ecköjeans utomlands som jag sedan såg folk ha här...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2004-07-16 11:58
okej synd om dig, är du inte intresserad behöver du inte skriva. .
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2004-07-16 14:43
okej okej de finns fler som har den jag visste inte, den är hur som helst beställd från usa och ja tycker personligen att den är riktigt snygg .. kan tänka mig å kränga den för 250 vid snabb affär ..

och snälla, ni som inte är intresserade av å köpa, skriv inget mer i den här tråden ..