I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Spindelmannen 2 affisch!

Övrigt - Köp & Sälj

2004-07-12 11:38

Köpes: Spindelmannen 2 affisch!

Jag skulle verkligen, veeerkligen vilja ha en. En sån där jättestor som satt i busskurerna och i montarar längs vägen. Har testat allt nu. Ja ALLT!

Har försökt slå sönder monterjävlen med hammare, har suttit vid väganten i flera timmar, hoppats på att dom skulle komma och byta ut den. Jag har skrivit brev + mail till Clear Channel som har hand om skiten! (ynk, ynk)

Vill helst ha den när han svingar sig i luften. Inte den med tjejen och inte den när han har tagit av sig masken. Egentligen duger vilken som helst men mest av allt vill jag ha den.

För att kopiera upp en ska dom ha 700 kr. Så jag letar gärna efter en billigare variant! Och det är där ni kommer in i bilden! Hjäälp!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-12 21:09
Knäpptuta

här i västerås är det så.

Alltså dom gröna montrarna är konstiga. Plus att jag fått reda på att affischerna är sönderskurna innan de sätts in.

Busskurerna vet jag hur man öppnar men dom blev preciis nedplockade innan jag hann.

Clear Channel ringde nyss så jag åker dit imorrn och hämtar en.
MEN! det är inte exakt den jag vill ha.. såå 150:- för affischen där han har masken på och är utan tjejen

hehe kanske inte är så mycket men..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-12 21:10
(det kan diskuteras)

2004-07-14 02:20
man skruvar upp dom.

haha jag skrev ju va summan va...

2004-07-14 03:29
Fan gå och sno en från BIOn. Gå dit(utanför BIO) på natten och öppna dendär grejen som håller upp affishen och ta den. Eller så gör du det direkt inne i bion.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-07-14 03:30
oj du har visst provat det, hehe sorru läste inte så långt.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-07-14 22:31
haha nä har inte råd med 200 just nu alltså..

2004-07-16 00:17
tog du från dom här mörkgröna montrarna? isåfall ljög dom som jag prata med..
"Men vi kan kopiera upp en åt dig, för bara 700 kr.."
grr

2004-07-16 12:10
helenay F18 kolla på bion..dom brukar ge bort såna plansher. det gör dom iaf där jag bor. :P

2004-07-16 14:19
Annars kan du ju söka efter bilden på internet. Fixa till den i PS och sen lämna till nån snubbe du känner som jobbar på tryckeri och få han trycka upp en ny affisch, helt gratis enbart för din skull :)

2004-07-16 14:27
www.posterdreams.com

Finns en hel del här också, billigare, men kanske inte lika snygga. Avgör själv.

2004-07-16 15:35
heh, vi har en life-size staty av spiderman på jobbet
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.