I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-06 23:39

skivback

vart i sthlm kan man kroka en skön skivback? vill gärna ha en sån de har på ikea men har ingen lust att sittas o svettas på pendeltåget till barkarby. kan lätt betala en tia eller två extra för att slippa resan..

"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2004-07-07 00:04
gå till närmaste ica/coop/whatever butik och sno en blå arla-back på baksidan vid varuintaget.

standard! håller fler skivor än ikea-backarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-07 01:01
hm. icabutiker inne i stan har ingen baksida

2004-07-07 01:09
man får leta sig till dom, kan vara lite klurigt men är man väl uppmärksam så brukar man hitta dom lite varstans...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-07 02:12
OK. Gå till bauhaus i barkarby.

Sant det stylus säger.. fast jag brukar inte säga var jag gräver upp saker.

JPS, dom backarna hittar man utanför butiker i stan.. fast dom passar inte plattor precis & kan pajja dom.

2004-07-07 02:24
jag kan säga att jag baxade mina vid en av lastkajerna i underjordskulvertarna under ett köpcentrum i västerås.

mer street blir det inte.. :D

2004-07-07 02:26
Västerås street.. pffft. ha ha..

2004-07-07 02:32
postal. ne det jag tycker är lite kefft med mjölkbackarna är ju att de har saker som sticker ut inuti (?).. jag vill ah en helt slät back som vårdar mina skivor :)

jag har inget busskort och jag är inte tillräckligt street för att planka plus att jag hatar pendeltåg så jag pallar inte :D
finns det inget sätlle i stan som har?

2004-07-07 02:33
POSTAL

ta det inte så seriöst ;)

2004-07-07 02:36
jps P20

sticker ut saker? inte på mina...

2004-07-07 02:37
men gå till typ skivbörsen nånstans i stan, eller snickars records whatever och fråga om du får köpa en back eller nåt =)

2004-07-07 02:39
Stylus.. det var inte så seriöst skrivet heller..

2004-07-07 02:43
bra, då är vi alla nöjda... :)

2004-07-07 02:53
...lägg dom i påsar.