I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: 200 kr presentkort (ticnet/biljettDirekt)

Övrigt - Köp & Sälj

Groupie

2004-07-06 21:04

säljes: 200 kr presentkort (ticnet/biljettDirekt)

Jag säljer mitt presentkort på 200 kr jag fick i studentpresent eftersom jag behöver cash...
Utgångspriset är förslagsvis 200 spänn... Jag finns i stockholmstrakten

That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit!
Bullshit.

2004-07-06 21:28
jag kan köpa det för 150 kr. Eftersom presentkortet ligger på 200 kr tjänar ju inte jag på att köpa det utav dig. då är det ju bättre att betala med cash när man ska hämta ut biljetten. Vart i sthlm bor du??
Groupie

2004-07-06 21:29
Täby
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit!
Bullshit.
Groupie

2004-07-06 22:59
GunJah som sagt var det ett skämt..... Det är fan sjukt vad folk kan vara långsamma
Bullshit.
Groupie

2004-07-06 23:26
my bad, nån verkar ha tagit bort skiten jag och priyan skrev i denna tråd i alla fall

Det var i alla fall ett skämt
Bullshit.

2004-07-06 23:31
jag bad en vän ta bort det eftersom det iaf inte tillförde tråden något gunjah, jag hade samma fråga som du... sune anser att det är ett skäligt pris, jag hade en lite annan syn på saken. never mind. vi låter sune ha sin försäljning ifred ist... :)

Groupie

2004-07-06 23:48
Damn grabbar, ni har sabbat köp-hypen nu!! ;)
Bullshit.

2004-07-08 00:32
Jag köper det för 150 kr...OK??