I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malmöområdet - Need new cykel!

Övrigt - Köp & Sälj

2004-07-02 13:37

Malmöområdet - Need new cykel!

Nån idiot snodde min orangefärgade cykel med mickey mouse ringklocka på så jag behöver därför en ny cykel.
Morsan säger att det är mitt eget fel att cykeln är snodd så jag måste köpa en ny själv.
Är det någon som inte använder sin cykel och skulle vilja sälja en till mig för ca 400-600kr? Den BÖR helst vara användbar och inte sån fattig som saknar bakhjul eller att växeln är sönder. Och det ska vara en damcykel! STÖLDGODS gälls inte hehehe.

Kontakta mig snarast annars sticker jag till polisstationen eller ÖB för å fynda :p

tack på förhand!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-02 13:39
priset kan diskuteras beroende på hur stort värde cykeln har
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-02 16:23
en kille på mitt jobb sysslar med att sälja cyklar (lagligt) kan kolla med honom imorgn. hör av mig
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man...
http://boegballe.tabulexnet.dk/

2004-07-02 17:27
schysst! jag får bara se till å ha pengar i beredskap då, har lixom inte fått mina pengar ännu. men en cykel behöver jag :p

2004-07-02 18:26
gå ut en söndagmorgon vid 5-tiden så kommer det ligga buskar i vartenda buskage.. kanske lite småfel att laga men det är lätt för den händige!
vadå? jag dyster?

2004-07-02 18:27
det kommer självklart ligga cyklar i buskagen, inte buskar.. för buskagen består ju redan av buskar..
vadå? jag dyster?

2004-07-02 18:31
Tips: Stick inte till ÖB eller Polisen om du inte orkar mecka med cykeln. Visst är det billigt, men du får räkna med att bryta upp något lås och fixa något fel.

Billiga cyklar finns att fixa, kolla Sydsvenskan köp/sälj varje söndag eller fixa Lila Tidningen. Det blir billigast och bäst så.
Slå han.

2004-07-03 15:16
Köp en billig moppe ja kan fixa scooter!

2004-07-03 15:43
greggan, jag tror jag förstår ditt sammanhang där hehe ;)

Mja det är ju sant, annars kan man alltid gå å böna å be för föräldrarna :p

jag kan inte köra scooter hhaha, men om du kan fixa en så vore det ju fan kanon hehehehehe

hiya!

2004-07-03 22:06
Sno en?

2004-07-03 22:08
Empire

eller hur, kan man köpa cyklar?

2004-07-03 22:11
Borde vara olagligt att köpa cyklar.
Om du nu blivit bestulen på en så do da same liksom.

2004-07-04 01:19
ja ja kan fixa scooter 2000kr snabbt ska det gå du behöver inget jävla eu kort