I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes ! Hatari Hanso svärd, kill bill kopia.

Övrigt - Köp & Sälj

2004-06-25 11:11

Köpes ! Hatari Hanso svärd, kill bill kopia.

Vart kära vänner kan jag få tag på ett sådant svärd?
Jag bara måste ha ett likadant svärd som Uma nu!.
Om det är nån som tror sig ha en aning om vart jag kan få tag på det så skriv så köper jag ett åt dej oxå.
Tack på förhud

Jag är en tviiiiivelaktig figur

2004-06-25 11:28
www.shock.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-25 11:40
jag hittar det inte

2004-06-25 11:52
de har väl slutat sälja svärd..de hade stora urval av vapen förr..kolla på hobex...se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-26 14:44
jaha men jag vill ha ett likadant som i filmen för det är så jävla fint

2004-06-26 17:02
det är ju ett vanligt samurajsvärd? de ser ju nästan likadana ut allihopa, och du kan säkert hitta ett som liknar ganska exakt.

2004-06-26 19:41
ja det är ett samurajsvärd men ett extra snyggt, och handtaget är längre än på många andra.
om du tillexempel jämför hatarihanso svärdet och svärden dom har i den sista samurajen, så är inget svärd i den sista samurajen
ens i närheten så snyggt som det i kill bill, och samma gällde med alla svärd jag såg när jag va i thailand, inget svärd va så snyggt inte så långt och hade inte ett så långt handtag.

efter som det är ett svärd i från en populär film borde det ju gå att få tag på en kopia av det ganska enkelt, men icke.

handtaget är väldigt vicktigt för helhets intrycket

2004-06-26 19:46
jag har ett samurajsvärd med elfenbenshandtag om du vill ha ... antikt as hell. :)

2004-06-27 15:57
Hur mycket tror ni att det kostar att skicka något ifrån usa till sverige?
är det nån som har skickat efter grejer i samma storlek som ett svär ifrån e bay