I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hiphopklassiker(vinyl) säljes....(endast STHLM)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-06-19 16:11

hiphopklassiker(vinyl) säljes....(endast STHLM)

Dags igen att bli av massa hiphop klassiker.... jag kommer sälja allt jag får bra bud på.....
omöjligt att lista plattorna men det finns väldigt mycket(MINST 8 backar ska iväg)....

OBS! ni som kommer ihåg när jag skulle sälja svenska plattor vet vilket strul det blev, jag blev bombarderad med meddelanden o lyckades typ svara på hälften så den här gången.....

1. kommer inte svara på privata medelanden om skivor, skriv vad du letar efter i tråden istället(kommer kolla den dagligen)
2. allt kommer budas, skriv ditt bud i tråden
3. har tyvär ingen tid att skicka plattor så jag kommer hålla mig till stockholms området denna gång
4. tyvär ingen svensk hiphop eller tidig 90tals independent denna gång, det mesta som ska bort är mellan 1979-98

endast seriösa inlägg tack, det är bara original pressar och jag vill ha bra betalt för det mesta så den här tråden är för dig som letat i 8 år efter en speciell 12"a....

LETS GO!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Dni1_xbLl5I
Bitty Mclean with Trinity Sound ...