I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Rea! Akademiks, Ecko/G-unit, NBA Hardwood

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-06-02 18:30

Säljes: Rea! Akademiks, Ecko/G-unit, NBA Hardwood

Nu är det dags att rea ut 3 st olika Akademiks set, en Boston Celtics jacka från G-III/Hardwood Classic, samt en Ecko/G-unit tshirt!

Perfekt för sommaren!

Inga av dessa plagg säljs i butiker i sverige vad jag vet. Priserna är om man jämför med liknande plagg från samma märken på affärer MYCKET bra, men det vet ni nog. Tex ett set i sthlm kostar runt 2000kr.

Erbjudandet räcker så länge plaggen finns kvar, dock tar jag semester på tisdag den 8:e, så vill ni ha plaggen snart så köp innan det!

Jag bjuder även på halva frakten(förutom på tshirten)!

Allt är helt nytt och har bara tagits ur plasten för att fotas.

Leveranstiden från det att plaggen betalats är 1-3 dagar.

Har du frågor om storlekarna passar just dej så hör av dej! Jag kan hjälpa om du meddelar din längd/kroppsbyggnad.

Betalning sker till konto eller med kontokort via Paypal.com. Mer info om betalningen får du när du skickar meddelande om att du vill köpa.

Det var nog all allmän info. Om ni är intresserade av att köpa eller har frågor så skicka ett meddelande här på whoa eller skicka ett email till:
[email protected]

mvh / J Sports

-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently