I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljer min video kamera

Övrigt - Köp & Sälj

2004-05-25 13:18

säljer min video kamera

Billigaste återförsäljaren i sverige utav min kamera sony trv 25
13.400kr

se.pricerunner.com

kameran har fått högsta betyg på dom flesta punkterna inom recensionerna.
4.3/5 i helhets betyg….

Den ger även möjlighet att användas som en riktig ”dv foto kamera” dvs för stillbilder eftersom den har ett memorystick som andra foto kameror har, men mkt få video kameror..

Allting fungerar galant .. finns ett extra batteri till också som gör så att batteritiden är över 13 timmar.

Allting säljs för 9000 med super batteriet inkluderat

2004-05-25 13:27
det är en bra kamera, faktiskt.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-05-25 13:29
tråkigt: bara 2,5'' lcd, halvdan stabilisator och förmodligen rätt kass för att koppla mixer och mic till.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-05-25 13:53
vafan vad hade du tänkt använda den till? detta är köp å sälj

inte köp å sälj med sammanhang till musik enbart right?

stabilisatron e inte kass heller vad har du fått det ifrån?

2004-05-25 14:15
nej jag menar inte att jag ska köpa den, jag vill bara ge lite konsumentvägledning.

stabilisatorn är, enligt mig, halvkass på alla sonys mini-dv.

2004-05-25 15:06
ok beror ju helt på vad man skall göra..

konsumentvägldening e bra.. men att säga att stabilisatorn är "hlavkass" ger lite fel intryck.. för det är den ju långt ifårn... den är ju ingenting jämfört med kameror som kostar dubbelt så mkts...
men man får ju vad man betalr för...

aja ingen intresserad¨..?

2004-05-25 21:56
supremacy: det har du faktiskt rätt i. mini-dv har inga höjdarstabilisatorer överhuvudtaget.

det är faktiskt en jävligt bra kamera, även om min är bättre.

2004-05-25 23:07
nej men den har du inte köpt för 9000 heller.. :)

2004-05-26 11:09
, na.

2004-05-27 23:05
tror ja säkert..

2004-05-28 14:45
GE INGA SKAMBUD!! Snubben vill ju bara ha den såld!
Och han vill ha 9000 :- Inte 4000 :-
Det är väl okej att försöka pruta typ 200 spänn eller nåt men inte 5000 :-

2004-05-29 17:26
thanks man du fattar mig.

tror det här är fel plats dock.. rätta mig om jag har fel å scia ett mnes..

pz