I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

finfina kläder säljes

Övrigt - Köp & Sälj

2004-05-22 20:31

finfina kläder säljes

jag har gått igenom min garderob och hittat ett par plagg som jag tänkte att någon trevlig människa här på whoa kanske skulle vilja ha i sin ägo.

tröjor

byxor

köparen står för frakt. Om ni köper mycket på en gång kan jag stå för frakten.

om ni köper allting kan ni få det för 1100kr :)

messa mig eller skriv här ifall du vill veta storleken på ett specifikt plagg.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-05-23 22:41
hmm fått ett par mail och tar därför chansen att uppa tråden och samtidigt inkludera önskad information.

tröjor:

1. Fubu ljusgul XL. den är verkligen XL :)
2. Tommy. storleksuppgift saknas. det är "nätat" över texten.
3. fubu hoody XL. är dock något mindre än den ljusgula.
4. southpole L.

alla tröjorna är i väldigt gott skick.

byxor:

1. fubu mörkblå W38 L34. ganska slitna
2. kani W38 L34. dock mindre i storlek än fubu.
3. UBX. 1m långa o lika breda. märket i byxorna säger L38.

priserna kan givetvis diskuteras och mängdrabatter förekomma.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-05-24 01:00
får man med kvitton från speedway? ;)

2004-05-24 01:39

haha det är faktiskt endast 2 av plaggen som e köpta där, o kvittona har jag gjort mig av med.

kom igen vafan, är det ingen som har en yngre bror som just upptäckt hur fräckt det är att leva i ett tält 24/7? eller varför inte som en humoristisk studentpresent? möjligheter är ju oändliga :D