Säljes; 1 Sampler & 1 MIDIKeyboard
Samplern är en Akai S900 (Används av bl.a Pete Rock & Beatminerz) Bild MIDIKeyboarden är en Evolution MK249C . Bild Båda är i mycket bra skick då jag inte ens användt någon av dom. Samplern köpte jag bagagnad men Keyboarden är helt ny. Bud? Säljer dessa då jag behöver ett nytt ljudkort & mixer.
Jag köpte samplern för 2.500kr & keyboarden för 2.000kr. Jag vill gärna ha 3.000kr .
Priset kan diskuteras om det är nån som är intresserad.
Om nån slår till fort så får du den för 2.000kr
Sorry, skrev fel... Menar förstås BÅDA FÖR 2 TUSEN!
Hmm...är inte så bra på att förklara, men... Man spelar in en bit av en låt/slinga och klipper upp den i mindre bitar så man får en bunt ljud, sen pusslar man ihop dom till en ny melodi. Eller så kan man helt enkelt skapa en loop om man är tråkig. Inte bästa beskrivningen, men kanske duger.
man samplar saker helt enkelt ;) Vart bor du???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Salem/Tullinge 20min med pendel från Sthlm C.
hur mycket samplings tid har den?? jag bor i falun i dalarna, en bit att åka, fast jag är kankse sugen, speciellt om man kan få båda för 2lax :) Vet dock inte om jag kan ta mig ner
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej ! Är kanske ltie sugen.. Det finns ingen möjlighet till att skicka ? Om jag inte kan åka ner det vill säga
Det skulle nog isf vara om du kunde betala frakten.
Fan,det är nästan så att jag inte vill släppa min old school sampler...hehe Men behöver man pengar så.
hur mycket kan frakt gå på för båda ?? Billigast har jag hört är om man skickar med busspaket, men dom lär väl väga en del tillsammans
Har inge koll på vad det kan kosta, samplern väger iaf en del men keyboarden är rätt lätt.
tror du att du kan kolla upp det?? Är den din sampler på bilden?
är den i fint skick?
Vägde samplern nyss, den väger 10kilo & keyboarden 4kilo.
Nupps, inte min på bilden. Däremot kan jag ta en bild nu och lägga upp.
ser schysst ut.. Så den har inte haft nå glapp eller sånna saker? Kolla upp hur mycket frakt kan gå på om du skickar med busspaket eller nåt sånt.. Då betalar ju jag när jag tar ut paketet och så
förresten, är det nå speciella disketter till den eller funkar vanliga som man har till Pc?
Nupps, inga glapp eller minsta fel. :) Ska försöka ta reda på det nu i dagarna. Funkar perfa med vanliga datordisketter.
ait, låter hel schysst ! :) Ska ta och lägga mig jag nu ! men informera mig om hur mycket frakt går på, kolla upp busspaket, ska vara billigare än postförskott :) kan ju kolla olika ! men skriv till mig isf, är rätt intresserad Natti natti !
Låter bra :) Lägger till dig på vännerlistan oxå...
yes do that dags för mig att glida till drömmarnas vackra värld
den e vacker
http://www.sthlmmd.se
den ska bli min :)
Båda är fortfarande till salu!!! Om nån skyndar sig och köper dom senast lördag så är priset för båda 2.000kr Köp! Köp! Köp!
Båda är fortfarande till salu!!! upp!
haha låter intresant men jag som e en så snäll pojke kan vell få båda för 2 hundra hahah
ahraywah ohmankogah skeeda
Keyboarden är såld... Bara samplern kvar nu.