I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: WE jeans strl 32

Övrigt - Köp & Sälj

2004-04-26 11:33

Säljes: WE jeans strl 32

Säljer mina WE jeans, modell Standard, anledning: förkorta i benen för mig.

Knappt använda (typ 2-3gånger) ser ut som nya.

Köpte dem på senhösten på Zoovillage för 799kr

Mitt pris: 400 (kan disk vid snabb affär)

hela byxa fram
hela byxa bakbakficka

Mått för er som är intresserade av det:
innersöm: 80cm
midja: 81,5cm
gren till överkant: 25cm

frågor? skriv här så besvarar jag dem så snabbt jag kan

är ni intresserade så maila mig här på whoa, lättare att hålla reda på, på det viset.

//Stefan

CSL Studio | www.cslstudio.se
S-MaN Productions | www.s-man.nu
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2004-04-26 20:10
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2004-04-29 14:30
upp en sista gång
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Producent

2004-04-29 14:45
hur lång ska man va för att dom ska passa?
http://www.soundcloud.com/gyllander

2004-04-29 15:21
jag är 184 och tycker dem är förkorta, men det är för att jag vill ha dem sittande ganska högt upp (så man får "jeansrumpa") men har man lite häng på dem så passar de faktiskt även mig
Producent

2004-04-29 17:23
allright, men jag e 185.. och om man går i lite häng, ser det bra ut lr är dom exakt ner till fötterna då?
http://www.soundcloud.com/gyllander

2004-04-29 17:33
det skulle nog se bra ut, svårt att säga eftersom alla tycker olika, om jag sätter dem som jag hade baggy-byxor förut (halva rumpan typ) så kliver jag på ungefär 4-5cm

2004-04-29 17:34
make that på övre halvan av rumpan, så ju längre ner du har dina byxor desto mer blir det ju att "trampa på"

2004-04-29 17:57
ni eju nästan lika långa, varför dropparu inte en bild på hur det blir Esset!?
http://www.myspace.com/souldbeats

2004-04-29 18:11
Framifrån
Bakifrån

Oculi_endo hehe tänkte inte på det förrän du sa det. =D

2004-05-01 13:07
^^^

2004-05-01 15:28
är det anti-fit modellen ? hehe mina ser då inte ut sådär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-01 15:33
tack_för_fisken
inge anti-fit va jag vet, bilderna då jag har jeansen på mig så sitter de nere på rumpan för att visa hur det blev baggy

2004-05-01 15:39
mm jag har oxå mina byxor så. men alltså we hade en modell som hette anti-fit förut. dom satt mycket bra, inte alls anti :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.