I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: En bil under 10.000kr

Övrigt - Köp & Sälj

2004-04-20 20:04

Köpes: En bil under 10.000kr

Jag behöver en bil som inte är allt för skrotig. Mest för att ha över sommaren till jobbet och så... Är beredd att punga ut med upp till 10.000kr beroende på vad det är.
Så om ni vet nån som har en bil till salu som det inte är för mycket fel på så... Småfel, typ att en dörr är paj eller så spelar ingen roll. Bara motorn går bra.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-20 21:42
kan få köpa en volvo 440, behöver byta koppling annars är den skitfin för 5-6 papp... en 92'a om jag inte minns fel
Rock out with your cock out!

2004-04-20 22:19
Har du nån koll på vad det kostar att byta koppling? Hur långt har den gått?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-20 23:07
om du gör det själv så kanske 700 kr.. på firma vet jag inte
Rock out with your cock out!

2004-04-21 00:00
leta runt på blocket, i tidnings anonser o.s.v.

Så länge du håller dig borta från poppis modellerna så kan du få en helt okey bil.

Köp nybesiktat bara så du inte åker på reperationer för mer än vad du lagt ut.
checkcheck:

T-ink.se & art4food.org

2004-04-21 18:58
har den perfekta bilen för dig...

Min bror ska sälja sin bil som iof är väldigt gammal (och därför skattebefriad och otroligt billig att ha)
Det lilla jag vet är att den har automatlåda, den är matt i lacken men ingen rost, fungerar helt och inget behöver göras på den för min bror har fixat till allt: Han jobbar som besiktningsman på svensk bilprovning så han vet vad han gör =)

han vill bara ha ca 5000 för den om jag minns rätt...

ska fråga honom om mer detaljer (märke, årsmodell, körda mil osv) när han är hemma

Ps. tänkte köpa den själv först och sälja min golf som jag har men jag orkar nog inte. Ds

2004-04-21 19:52
Jah Bless:
Hmm... Verkar intressant! Hör av dig när du vet mer! Verkar som den är rätt gammal om den är skattebefriad, men det är ju bara pimp.

2004-04-22 00:27
ja, så är det.

2004-04-22 10:28
ok nu har jag snackat lite med min bror och det är alltså en

Opel cadett -72
besiktad till å med aug 2005 (besiktas varannat år)
automatlåda, kupevärmare, motorvärmare, sommar och vinterdäck medföljer.

5500:-

Jag kan lägga upp en bild sen när jag fått en av brorsan...

intresserad?