Säljes: Jeans i mängd! SE HIT!
Behöver du jeans och har storlek kring 34/34 eller i närheten så hör av dig till mig just nu: DolceGabbana strl 34/34 nypr 2590:- Rocawear 34/34 1299.- Lewis twisted anti fit 1099:- vi tar allt på msn, alla kläder är nya med lappar. Billigare än i affären priser görs upp privat...
lägg ner skitsnacket på en gång. Du har ingen aning om vlken modell eller nånting jag säljer. Är du intresserad så messa privat, annars så kan du bara skita i att skriva här. det gäller er andra skitsnackare också puss
Alltså, hur mkt säljer du för? 200? 300?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de är sprillans nya.. men jag antar att det var dumt av mig att tro att någon har har sinne för mode eller ens har en hundring på fickan.. my bad my bad
Huh? Ja, billigast säljer... man går ju hellre till eBay än tar dina överpriser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mytomspunna: d e juh faktst en regel att skriva ut utgångspris ;)
men om han säljer för halva priset så är det ju ok, det är ju kläder med lappar o allt kvar, då är det ju befogat att ta lite cash. Jag menar så fort ngt inte är från affären så betyder det inte att det inte är nytt.
Jag är helt klart pepp på Dolcepantsen. Vad är det för modell? Kan inte mina siffror i huvudet men tror jag ligger runt 32 eller 34. Så det är chill som fan.
Kool_Keith F60 kommer man över ett lager med jenas direkt från fabrik har man inga kvitton för varje jean.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
precis, tack för att någon har huvudet på skaft
allvar släng upp foton på dem, det är det minsta man kan göra om man är seriös försäljare ;P
ni får adda mig privat så snackar vi där. Jag vill inte ha så mkt snack i tråden, det blir så grötigt och eftersom jag gillar ordning och reda så vill jag ha det så!
Lewis Twisted gammla model kostar idag 599kr för det första. Sen deras nya som kom ut för en månad sedan (cirkus) kostar 799kr. Uppmanar bara folk inte att bli lurade, men sen å andra sidan kanske du har den nästa modellen som ska släppas inom kort. Det vet jag inget om.
Keep crushin'!
stizze: du råkar inte veta nån länk till hur dom ser ut? e för lat för att googla :)
LMAO.... Jeans i mängd! SE HIT! mmm, tre par.... Billigare än i affären my ass, du publicerar "nypriset" (ditt påhittade nypris mao) ge mig modellnamn/nummer och bilder så ska jag hitta billigare pris, för allmännyttans skull ;)
ja, så är det.
mqs: de kanske e d 3 modellerna han har, han har väl inte skrivit hur många par av varje modell han har?
reespect P40 Hehe nä tyvärr, kan skicka en bild där jag har på mig dom. Fast då får du ju se puddingen också hehe.
Keep crushin'!
reeespect men då kunde han väl skrivit det? to me its one of a kind
ja, så är det.
stizze: du skulle typ inte kunna ta av dig dom, lägga dom på golvet o fota? :D haha nemen d e lungt.. mqs: jo d trodde ja me först, sen när nån nämnde lager börja ja tänka annorlunda ;)
arait, i see. Men ändå, tanken är slående. dock är jag fortfarande väldigt tveksam till annonsen
ja, så är det.
reespect P40 Hehe, nä kan nog fixa bild imorron, ska fota baggy byxor som jag ska sälja samtidigt.
Keep crushin'!
skita inte ner i min tråd jag har fler jeans men ni får kontakta mig proivat för de.. så än en gång, lägg ner skitsnacket
Med lappar? Låter som en dålig ursäkt för kopior.
Alltså det är ju skrattretande att man inte kan få ha en tråd utan en massa JÄVLA sktisnack.. Vill nån köpa byxor så hör av er till mig, annars kan ni bara SKITA i att skriva här era jävla idioter
herregud, bor ni vart killen bor så är det ju bara att möta honom och kolla på brallorna det finns ingen större anledning till att han skulle lura er.
tur att vissa har sinne för affärer. tack MRsalesman
Var bor du då mytomspunna?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Ett par DolceGabbana jeans kvar, slumpas iväg jävligt billigt
adda mig på msn
[email protected] först till kvarn
Producent
2004-04-15 15:50
bild ?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
bilder finns, inga på internet dock
fins det bilder på datorn då? så du kan skicka?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
legend: gå och gör världen en tjänst. gå å häng dig:O)
Har ett par DolceGabbana jeans kvar, storlek 34 pris, under 1000 kronor messa privat om du är intresserad
jag blir bara less på folk som kladdar ner skit i tråden. Om ni tror något annat kan jag säga lite personer som KÖPT jeansen och tyckt att allt varit kanon med service och ivägskickande av byxor! så är det ;) PEace
mytomspunna vad ska du ha för brallorna?
Fixa bilder.. vem fan köper byxor de inte sett?
Vem är du, tjänsteman?
Producent
2004-04-17 19:58
Producent
2004-04-17 19:59
vinkeL
ingen köper förmodligen byxor dem inte sett=) Men alla som vill får jue bilder.. så äre;)
ett par dolce kvar, ett par twisted kvar... ett par we byxor kvar kan tänkas att byta mot nånting spännande om ni inte har pengar=) måste bli av med det som finns kvar snart.. PEace love and understanding