I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bärbar dator [köpes]

Övrigt - Köp & Sälj

2004-04-02 19:59

bärbar dator [köpes]

ja jag vill ha en som fixar internet typ. och att skriva på . that´s it.

så... 5000?

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-04-02 23:26
z_konee tackar tackar
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-04-03 00:01
www2.blocket.se

är den nått att ha?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-04-03 00:56
men när man surfar med bärbar dator så surfar man med modem då eller kan man ha bostream o liknande? så att jag kan föra över mitt abbonemang hos bostream till min nya lägenhet där jag enbart ska ha bärbar dator? eller måste jag säga upp mitt kontrakt?

2004-04-03 00:58
ok tack counter-clockwise