I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Technics 1210

Övrigt - Köp & Sälj

2004-03-28 20:14

Säljes: Technics 1210

Säljes: Technics sl 1210 med slipmat, och en ortofon om scratch.
Den fungerar alldeles utmärkt bra, det är ett litet glapp i tonarmen, men det har ingen betydelse för den ligger ändå i spåren lika bra..

Säljes pga av pengabrist, vill inte sälja den egentligen..

PRIS:
för er som bor/eller har vägarna förbi Strömstad får den för 3 000:-

Om den ska skickas så ska jag ha 3 500:-

om ni vill snacka mer om saken så kan ni ju adda mig på msn eller skickan ett medd.

/peace..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-28 21:26
come on!
jag kommer ihåg, back in the days då det var omöjligt att få tag på beggade 1210:or och alla ville köpa, men nu?
damn.. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-28 23:30
kuken666
kolla din gb..

2004-03-29 22:49
måste "uppa" den.. :P

2004-03-30 20:20
Tjocka-P true true..
Ingen som vill köpa?

2004-04-01 18:22
snälla, någon vill väl ha en 1210`?

2004-04-01 18:27
jag e intresserad men tveksam till:
1: tonarmen e sönder
2: priset? ålder?
3: att du inte finns i närheten av sthlmsområdet så köpet kan ske irl ist för posten.

:(

2004-04-03 17:22
Priyan:

1: Tonarmen är inte sönder, det är bara glapp i den. Den funkar perfekt ändå!
2: Du kan väl inte säga att det är dyrt? Ålder vet jag inte. köpte den av grahn här på whoa, ska försöka kolla upp det..
3: Om jag skickar den via posten så payar jag frakten, är jävligt desperat av cash just nu!

:)

2004-04-03 18:26
ärade mixer:
1: är det glapp i den är den uppenbarligen sönder. dock inte icke fungerande, men den är inte helt intakt = defekt. eller hur? det låter som nåt som skulle kunna förvärras i mina öron, men sen är jag ju inte insatt i skivspelare så värst bra heller...
2: nopes, inte att det är dyrt, men åldern spelar juh en rätt stor roll oxå. och nu är den tydligen i andra generationensägande, eller till och med mer kanske? det borde du väl ha angett i annonsen från början...
3: fint erbjudande med frakten, dock finns det inte en chans att jag pejjar 3000 i förskott. sorry...
4: menar inte att verka överdrivet kritisk eller nedsättande, ifa det verkar så.

2004-04-03 20:36
ja
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2004-04-03 21:03
nej nej nej!

Det är inte glapp i ljudet, det är själva tonarmen som är lite lös..
hmm, inte lätt att förklara asså, ljudet funkar perfekt, den spårar perfekt, men tonarmen är lite lös bara. har ingen betydelse alls enligt mig..
egentligen onödigt att jag nämnder att den är lite lös, men jag tyckte att ni skulle veta..

/pääjs!

2004-04-04 01:35
jaha... trodde det var glapp i "länken" mellan basen och tonarmen
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2004-04-05 14:18
feenposhleen
nej, det är bara tonarmen som är lite lös.
det påverkar inte ljudet, eller spårning.

Fan, är det ingen som vill köpa?
måste ha cash! :P