I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Gameboy advance

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-03-21 17:13

Köpes: Gameboy advance

Har börjat tröttna på att lira snake på lektionerna.

Köper Gameboy advance för 250-300 (beroende på skick) kr i sthlm.

Nämn gärna vilka spel ni säljer.

Me? What? naw, I'm the kid closing curtains
Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose
http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-21 17:46
jusqu'ici tout va bien.

2004-03-21 17:47
Vill köpa i sthlm ansikte mot ansikte.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-21 17:48
ska till sthlm på onsdag.. då kan du köpa face2face
jusqu'ici tout va bien.

2004-03-21 17:51
Säljer du GBA:et separat?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-21 18:01
hälst inte. blir så svårt att sälja spelen sen.
men du behöver ju spel för att kunna lira:)
jusqu'ici tout va bien.

2004-03-21 18:58
Jooo, fast inte dem spelen =) kan ju sälja dem till tv-spelsborsen när du är i stan :)
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-21 19:22
crash xs e riktigt grymmt. påstås vara ett av de bästa spelen som gjorts till gb
jusqu'ici tout va bien.

2004-03-21 20:41
Okej, 400 kr för GBA:et och Crash?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-22 00:04
Letar fortfarande!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-22 00:14
den är såld nu tyvärr
jusqu'ici tout va bien.

2004-03-22 00:31
Joooooo, nån annan då?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-22 14:43
ingen?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-24 23:45
maaaaaaaaan.........
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-25 15:35
GBA + Mario för 400 kr?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-25 22:11
?!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-03-25 22:42
har för mig att MrSalesman sålde ett, hör med honom
ask Beavis, I get nothing Butt-head