säljes: blandade kläder (med bilder)
tja, jag har en del grejer jag säljer (kolla länkarna) den nödvändigaste infon finns i länken, men vill ni veta något om slitage osv så fråga bara. en del bilder är inte så bra, olika ljus osv, och ni får tänka på att allt ligger platt på marken :) tröjor byxor fred ut
Byxa nummer 2, på tredje raden kan jag tänka mig att köpa tillsammans med Dockers-byxorna för 200.
-verbose- menar du we byxan för 170? kan tänka mig det om du betalar frakt!
iques P16 menar du båda för 100 samt att jag står för frakten? isfåfall måste jag veta vad frakten ligger på!!
kan ta we tröjan om du kan mötas i sthlm.
vore bra om någon kunde tala om vad frakten ligger på!!
skatbo P-1 hur menar du? :)
de är baggy, vet inte varför jagh köpte dem, när jag kom hem tyckte jag att det var för baggy, så jag har aldrig använt dem.
är WE tröjan i bra skick ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Af-BeerDeluxe P-1 den är lungn, we märket är lite spruket, men det är inga hål eller nått..
Som-Om P17: Kan ta dom Mecca brallorna som kostar 150kr.
bry_2k vart bor du? JetJaguar P19 sålda :(
iques P16 tyvär så har jag skickat levis byxorna :(
just nu så är motives byxorna, we och mecca bycorna för 175 och 150, samt levis byxorna borta inget annat är bestämt!!
finns fortfarande mycket kvar! (kom o köp, kom o köp)
Är levis byxorna sålda? annars är jag intreserad. Om mågon av bxorna du säljer är lite mer "normal" fit på, typ loose, alltså inte baggy, kan jag vara intreserad också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
anarkos P17 we byxorna för 200 är inte baggy!!
än så länge finns det mycket kvar, har bara sålt levis mecca och we samt motives byxorna, alltså finns det en we byxa för 200 kvar, en mecca för 200 och två för 50 st kvar. kööööööp :)
Som-Om: har du någon bättre bild på mecca brallorna eller d e andra? skulle även vilja vet hur de är asså typ baggy, tajta..osv
killen P16 mecca brallorna är baggy!!! menar du alla andra byxor eller? du kan ju ta min msn, så kan det säkert ordnas!
Som-Om: jag skulle vilja veta hur de brallorna som är kvar är, för jag är interesserad..vilket skick är de i?
killen P16 alla som är kvar är i fint skick, faktiskt tror inte det är något mer än att något mindre slitage vid hålen på någon..
Som-Om: ok, de brallorna för 50 hur e dom e dom baggy eller tighta?
killen P16 de är nog baggy skulle jag säga..
Som-Om vad är det för material? är de sköna?
killen P16 det är vanliga jeans, jag har inte använt dem så mycket..
och för fan KÖÖÖP tröjorna!
mecca byxorna tar jag gärna. men hur mycke kostar frakten?
- malmØ, för helvete..
Claragatan F5 frakten är ungefär 50 spänn, är du på?
komigen det finn grejer kvar! om någon skulle vilja köpa två plagg så kan ni FÅ en av byxorna för 50 spänn.
skulle köpt men jag får pengar den 31a
nej jag har fan pengar såg jag nu:D
va e dee för pris på den sista tröjan längst ner?
Rolfi F19 rusty tröjan kostar 150, är du på? VoKaL P15 alla tröjorna, samt mecca för 200, we 200, och de två längst ner. peace
Scubasteve P17 lätt, its yours! :)
kom o köp, kom o köp.. det finns s tre byxor kvar, den översta mecca byxan, samt de två längst ner. och tröjan längst upp, samt den längst ner! peaceout
köööp då komigen det finn grejer kvar! om någon skulle vilja köpa två plagg så kan ni FÅ en av byxorna för 50 spänn.
Som-Om: Vilka finns kvar, skriv en lista. Jag är intresserad av mecca byxorna. Men öppen för andra dealar ;)
det som finns kvar är mecca byxorna längst upp, samt de två längst ner, alla tröjor utom reef och rusty..