I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Skivor (Sherlock, Dead Prez, m.fl.), billigt

Övrigt - Köp & Sälj

2004-03-09 22:51

Säljes: Skivor (Sherlock, Dead Prez, m.fl.), billigt

Slå till på hela paketet för 800 kr, d.v.s. c:a 30 kr st. Företrädesvis i Stockholm.

CD:
Beastie Boys - Hello Nasty
Chuck D - The Autobiography of Mistachuck
Dead Prez - Turn off the Radio
GZA - Words from the genius
Jurassic 5 - Quality Control
LL Cool J - 14 Shots to the Dome
MC Shan - Play it Again, Shan
Memphis Bleek - The Understanding
Mixmasters - Mixmasters
Mykill Miers - It's Been a Long Time Coming
O.S.T. - Wild Style
Public Enemy - Greatest misses
Puff Daddy & the Family - No Way Out
Sherlock - Made to Measure
Terminator X - And the godfathers of threat
Tha Alkaholiks - X.O. Experience
Too $hort - Shorty the Pimp

LP:
Akinyele - Aktapuss (Endast skiva 1)
Apache - Apache Ain't Shit (producerad av Mark the 45 King, A Tribe Called Quest, Diamond D & Large Professor. Innehåller klassikern Gangsta Bitch)
Group Home - Livin' Proof (Endast skiva 1)

12"
Big Daddy Kane - Ain't No Stoppin' Us Now
Fre - Grejer ('Jag fixar cash och taggar ut' som Ungdumshälsan samplade på Rökskadad)
Lovebug Starski - House Rocker
Rise & Shine - Confess Your Sins
Roxanne Shante - Live On Stage

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 23:15
Om jag hade pengarna så skulle jag slå till.
Mammas pojke

2004-03-09 23:17
Kan du tänka dig att sälja GZA- Words From The Genius och Sherlock- "Made to Measure" separat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 23:17
Bor i sthlm...

2004-03-10 11:15
Anledningen till att jag säljer så billigt är att jag vill bli av med hela bunten, så jag avvaktar lite innan jag säljer skivor separat och plockar man bara russinen ur kakan blir det lite dyrare.

2004-03-10 21:50
Har inte sålt något än, alla vill bara köpa enstaka skivor. Tänk på att bara Sherlock-skivan kostar 499 kr på Recordnet, det här är värsta fyndpriset.

2004-03-10 22:39
Mmm... men sen får man tänka på att recordnet är en butik, inte en privatperson.... det innbär större omkostnader...

2004-03-10 22:43
Rhymesayer
Ja det har du rätt i.
Bara för att en affär tar 499:- för Sherlock är det inte självklart att du kan göra det Avskum.
Tror den skivan gick för 270:- på en auktion här på whoa ifall jag inte minns fel:)
ganska högt pris det med men ja, det är en bra skiva.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-03-10 22:49
Jag säger bara: vilken stackare som fick punga ut med en sådana enorma summor... hehe

En sak till, recordnet har nog det där exemplaret för att skylta med lite också... Så gjorde dem iallafall med Spanska Latin Kings skivan som hade ett väldigt högt pris...

2004-03-11 09:30
Jag har aldrig påstått att jag vill ha 500 för den och även om jag gjorde det skulle det väl kvitta vad jag har för omkostnader.

2004-03-11 12:33
Avskum
Sant, du sätter ju det priset du vill.
men är då inte garanterad en köpare.
Måste faktiskt säga att ifall jag inte hade cd:s som du säljer och ifall det fanns fler jag nappa på skulle jag betala 800 för paketet.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-03-11 12:39
Tyvärr har jag alla av de där som jag verkligen vill ha annars hade jag köpt direkt, mycket bra pris.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2004-03-12 09:30
Slå till nu i helgen och få en godispåse på köpet!

2004-03-12 14:51
Softar ett tag till innan jag säljer separat och då får du nog hosta upp en hunka i alla fall om det ska vara värt att mötas upp för en skiva.

2004-03-12 19:37
Godispåsen är valfri, om ni inte käkar sådant kan ni få ett äpple!