I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Sharp GX20 (mobil)

Övrigt - Köp & Sälj

2004-03-03 17:57

Köpes: Sharp GX20 (mobil)

undrar om nån har en sharp gx20 till salu
om den e låst till vodaphone är det inga problem..

2004-03-12 17:35
ok, mitt inlägg försvann...men jag kom precis hem ifrån vodafone affären och köpte en GX30... fy fan va grym den e. 260,000 färger på inre skärmen och 65k på den yttre. 1 Megapixel digital camera, mp3 spelare, bluetooth, mm mm mm.

www.sharp.se
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-03-12 19:15
Rhetoric P19

det låter soft det..så gx20 kanske går ner i pris nu då?

2004-03-12 19:23
vad pyntade du för den och vilket abonemang tog du?
jag måste ha en ny telefon nu snart och jag funderar på sony-ericssons nya superlurar
http://www.sonyericsson.com/se/spg.jsp?p age=start
alt
http://www.sonyericsson.com/se/spg.jsp?p age=start

Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.

2004-03-12 21:12
Jiggy-Diggy P18
Symbian? ingen anning...

Chucky P21
japp. garanterat. snackade lite me den söta bruden som sålde telefonen till mig och hon hade sålt sin GX20 precis innan GX30 kom ut, så att hon skulle få mer för den. smart...

sammi P26
länken går till startsidan. vilka modeller tänkte du dig?
vodafone live! e d enda abonemang som man kan ha med denna telefon. endast vodafone live! asså. jag betalade 3.500 eller nåt sånt i affären, och betalar av resten över 12månader. typ 100 spänn lr nåt / månad. om jag ska va ärlig så brydde jag mig inte va den kosta, utan jag bara betalade utan att äns fråga hur många minuter som ingick i abonemanget osv. haha..jag ville bara ha den NU!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-03-12 22:31
allright den länken ovan ska eg. gå till dom modellerna som heter något med 700i, dom var ruggigt fräcka.

Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.