I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anser du dig snyggare med eller utan smink?

Övrigt - Blandat

2013-12-29 18:36

Anser du dig snyggare med eller utan smink?

Satt å undrade vad folk skulle svara på denna frågan så ställer den här..

Så gör du det?

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Moderator

2013-12-29 19:20
Både och, fan ska man behöva välja för. Jag tycker det är kul att sminka mig.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Battlerappare

2013-12-29 19:34
Med självfallet

2013-12-29 19:59
jag tycker faktiskt Carmen får ta och svara först...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-12-29 20:14
Blweria skrev:

Haha :D

Både och, beror på. Kul att sminka sig ibland, skönt att inte göra det (gnugga sig i ögonen ftw!) :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-12-29 23:32

You stole my line, dude!

Well, för mig beror det på situation. Skulle jag gå på en bal känner jag mig snyggast i en balklänning och fin make up, men i en affär skulle jag ej känna mig särskilt bekväm om jag bar samma sminkning och klänning. Man använder vanligtvis smink om man vill förhöja eller dölja något i sitt utseende och jag tycker personligen att alla människor är som finast när de mår som bäst. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-30 12:29
Blweria skrev:

Carmen tycker att Carmen är snyggast utan smink, men sminkar sig för att andra skall tycka att Carmen e snygg.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2013-12-30 15:03
Helt och hållet beroende på humör & situation. Väldigt varierande :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-31 00:11
utan. äger inget smink, tycker det är sjukt sällan smink får någon att se bättre ut.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-12-31 02:32
så, nu när carmen fått säga sitt så kan ju jag säga mitt :)

jag känner lite att smink skulle förstöra det exklusiva konstverket som är mitt anlete.
men visst skulle en speciell dag/kväll om året typ hallowen kunna få mig att sminka denna lilla godbit till ansikte och då blir resultatet mycket bra, dock långt ifrån bättre än originalet...

You stole my line, dude!

lånade bara tillfället att få säga det först...inget stulet, ingen lessen och alla är glada ;)

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-12-31 15:43
lånade bara tillfället att få säga det först...inget stulet, ingen lessen och alla är glada ;)

I forgive you! ;)