I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Snuskprat-tråden
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2013-11-25 08:47
Så om någon skulle vilja be dig om ett glas vatten eftersom dom behöver dricka, så föredrar du att dom symboliserar vad dom vill ha med händerna ( tex gör ett luftglas som dom dricker ur ) istället för att bara säga verbalt vad det är dom behöver?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dr.Octagon
Manager
2013-11-25 08:49
Exakt så menar jag.
Redline!
Misery_chick
Supporter
2013-11-25 09:28
oc
Ligga?
HAHA!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Dr.Octagon
Manager
2013-11-25 09:31
Meh, hur ska jag våga ragga på nån igen efter den behandlingen? :P
Redline!
Nattugglan P44
Graffare
2013-11-25 10:26
Snuskprat är bra! Jag tycker alltid om att peppa tjejer till att ta ut svängarna :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
MRsalesman
2013-11-25 10:40
hmm jag är inte så jävla bra på den där grejen, asså kommer det naturligt så fine men jag pallar inte säga saker bara för att...samma sak med tjejer, jag vill inte höra för konstiga saker. stön och lite kommandon hit o dit går fin fint däremot.
En sak som går bort HELT är att säga saker på engelska och att försöka efterlikna en porrfilm, "typ fuck, fuck fuck, ja, ja, ja, faaaaaaaaaaaahkkkk...jaaaaääääfesjghhergaejrhgaerjhgjadhgajh" nej tack även om det är lite underhållande.
CupCakeRaid P38
2013-11-25 23:52
öva på snuskprat
haha fy fan
pistol
mentally P35
Rappare
2013-11-26 03:22
Jag trodde att snuskprat kom naturligt beroende på hur skönt och upphetsande situationen är?
:O
Men jag gillar när tjejen säger typ "åh va skön du är" "de e så skönt att ha din kuk i mig" osv..
Som någon sa där uppe haha att ens namn kommer upp, de skulle nog jag tycka va rätt konstigt.. Skulle blivit lite avtänd faktiskt. Men jag vet inte, de finns så mycket saker som jag blir avtänd av så de e sjukt. Blir typ avtänd på en tjej som drar upp sina byxor eller böjer sig ner på ett sätt jag inte gillar haha :)
Schysst att du har dejt o grejer ;)
PiiiiiiiiiZ
Medlem på whoa sedan 2008.
Dopeness P45
Producent
2013-12-01 10:32
Dirty Talk på norska måste ändå vara det bästa!
Puppe puling å suge tur!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Trixig-person3 F30
Moderator
2013-12-04 22:19
Jag vågar inte skriva något om sex på whoa, är rädd för att folk fortfarande ser mig som 12.
Men snuskprat är äckligt.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Empire P42
Battlerappare
2013-12-04 22:43
Kanske för att du är 12?
Trixig-person3 F30
Moderator
2013-12-04 22:54
Alltså Empire, jag kommer över och häller kallt vatten på dig snart, jag skojar inte.
Snuskprat är fortfarande äckligt.
(Inlägget ändrat av Trixig-person3 2013-12-04 22:54:25)
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Nattugglan P44
Graffare
2013-12-04 23:03
Trixie, var inte så hämmad, lev ut din womanhood.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Dopeness P45
Producent
2013-12-05 16:03
Snuskprat är snuskigt
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Borttagen
2013-12-05 16:44
Dope
Det låter som att du precis prövat det och konstaterat att det är så det är :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dopeness P45
Producent
2013-12-05 17:37
Jaha låter det som det?
Nej, jag menar att snuskprat inte behöver vara äckligt utan det kan räcka med att det är snuskigt.
Men självklart kan snuskprat vara äckligt också.
Borttagen
2013-12-05 17:51
haha... nä alltså jag försökte vara rolig, men jag lyckades inte så bra hehehe.... Jag hade bilden framför mig att du läst tråden och bestämt dig för att pröva prata snusk framför spegeln, och konstaterat att det var snuskigt.
Borttagen
2013-12-05 17:57
Tycker man d är äckligt så tycker man det. Vissa människor tycker lakritsglass är äckligt, det betyder inte att d är nått fel på dem. Vi har olika preferenser.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»