I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gorby vesuvio smakar skit, hur räddar man läget?

Övrigt - Blandat

Poet

2013-10-18 10:01

Gorby vesuvio smakar skit, hur räddar man läget?

Så jag sov kasst och hamnade på Willys alldeles för tidigt för mitt eget bästa. Eftersom jag har en IQ på 33 när jag inte sovit och min vackra fru var så där fantastiskt fin som bara hon kan vara, så råkade jag ta fel fucking gorbys. Så jag sitter här med något av det vidrigaste jag ätit.

Jag vet att standard gorbys med stark ketchup brukar funka (blir typ awesome med chiliketchup), men dom här jävla skitprylarna smakar bara extra saltad pizza. (DUH)

Hur skulle ni räddat läget? HELP A BROTHA OUT

Alternativt om det bor någon fattig jävel i södertälje trakten holla så kan jag kasta ner skiten från balkongen åt dig

I.C.T.W
Ill be heading out soon
Battlerappare

2013-10-18 10:07
Sluta ät gorbys till frukost

Poet

2013-10-18 10:09
Empire skrev:
Sluta ät gorbys till frukost

Kom hit och gör frukost åt mig?
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Battlerappare

2013-10-18 10:10
Nej jag åt min müssli precis, im happy

Groupie

2013-10-18 11:26
Skulle gärna tagit den om jag bodde i Södertälje, synd.

2013-10-18 13:30
om du inte äter din inköpta vara så lär sig inte din morgonperson något. teach it the hard way!!!!!!

Spoilerbästa hjälpen kommer alltid från dom översmarta norra stadsdelarna
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Admin

2013-10-18 16:13
Eftersom du uppenbarligen söker den enklaste möjliga utvägen så kan du ju testa att såsa ner allt med nåt som tar över smaken. Starka såser eller mycket vitlök kan döda det mesta. Eller ös på med kryddor du gillar. Kan ju inte bli sämre, eller?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-10-18 22:35
Om det är för salt testa att ha lite syra på
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Poet

2013-10-19 05:31
Haha somnade och glömde att dom existerade istället.

Men nu vet ni iaf att dom smakar skit, blir ni sugna på att testa dom så finns det 8 i frysen bara holla. Nästa fyllo som går under balkongen får en surprise :)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-19 18:32
http://www.pannkakor.se/amerikanska

du kan ha smeten ståendes i kylen nån dag också.. går typ snabbare att steka än att värma gorbys till frukost...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-10-19 21:17
Dopeness

Gorbys till frukost är en sak, men syra? Känns som ett onödigt stort steg.

Ät keso, keso är gott! Gorbys är sisådär...
Poet

2013-10-19 23:59
Jag äter inte frukost vanligtvis på helger :)

Var bara en sån där dag då man hamnade i en matbutik alldeles för tidigt och tänkte man kunde köpa något för dagen

Hoppas tråden har varit lärorik och att Gorbys lär sig att inte göra skit i framtiden...
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-20 00:24
Påse chips är bra frukost annars:) gonatt
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Hangaround

2013-10-20 01:18
Anenkefali skrev:
Dopeness

Gorbys till frukost är en sak, men syra? Känns som ett onödigt stort steg.

Ät keso, keso är gott! Gorbys är sisådär...

nån syra man använder till matlagning läste jag det som
Producent

2013-10-20 11:16
Ja precis, citron, lime eller någonting annat med syra i.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-10-20 11:35
varför slösa syra på mat...?

helt galet!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Producent

2013-10-20 11:55
Ja alla vet att lime är dyrt, spara limen till att göra mojitos istället.
Moderator

2013-10-20 20:22
och min vackra fru var så där fantastiskt fin som bara hon kan vara

haha
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?