I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gå på date

Övrigt - Blandat

   

2013-10-15 07:42

Gå på date

Hej whoa. Nu behöver jag verkligen era tips och hjälp.

Saken är att jag ska på date i veckan, det är min första gång någonsin jag går på en uttalad date, annars har jag träffat tjejer genom vänner, bekanta och på jobb osv.

Tjejen är egentligen alldeles för bra och fin för mig men jag känner att jag iaf måste göra ett försök. Jag har ju i alla fall charmat henne så långt att hon gått med på en date. Hon är lätt en 10p och verkar nästan vara min dröm tjej så måste lyckas med en perfekt date nu, annars skulle jag inte frågat.

Jag tog på mig att bestämma vad vi skulle göra så är upp till mig.. Så vad ska man göra på en date? Har ni några förslag? Har ni själva varit ute på någon som blivit jävligt lyckad?

Vi ska alltså träffas ute första gången och inget överambitiöst som att åka goocart och sen trerätters =) Ni kanske bara har tips på någon mysig pubb man kan ta en öl eller ett glas vin på?

Hjälp mig =)

How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?