I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Smygbög? Var är mina Dr. Phils på Whoa?

Övrigt - Blandat

   

2013-08-27 14:20

Smygbög? Var är mina Dr. Phils på Whoa?

Innan jag börjar på mitt inlägg vill jag påpeka att jag är pro kärlek, oavsett hur den yttrar sig och vem som använder sig av den. Alla får göra som de vill! :)

En polare till en polare är lite speciell, har försökt lista ut vad grejen är med snubben.
På fyllan är han tafsig av sig, skriker på brudar att de är sexiga och är desperat efter att få ett sexuellt utbyte (ganska normalt kanske ;) ...

...han gör så med killar också! Han tar på sina polare (som är straighta) och säger hur "snygga och heta" de är... när manl skämtar om att han kanske borde hitta sig en pojkvän säger han inte emot.. å andra sidan kan han bli lack om man säger att han är gay: "Jag är inte bög, fan är det med dig!" säger han då.


Fattar mig inte på honom, nån som har erfarenhet med detta? Det är skitsamma om han är gay eller inte, skulle dock vilja förstå mig bättre på honom.

That´s it!

P.s ordet "smygbög" lånades från sidan "slangopedia".

You are not your fucking Khakis!