I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Studenter!

Övrigt - Blandat

Rappare

2013-07-31 15:37

Studenter!

Någon mer som studerar här? Isåfall vad läser ni och vart?

Tja..

Jonjon goes on and on

2013-07-31 15:46
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-31 16:16
Jag pluggar systemvetenskap i Örebro. Ganska bra program(inte lika mycket flum som lärarlinjen men ändå inte lika extremt pluggande som ingenjörerna) passar mig rätt bra.

Jag flytta från Uppsala som är en tung studentstad till Örebro, men känner ändå att Örebros studentliv är tillräckligt.

Pluggade lite i Gävle också. Sätter aldrig min fot i den staden igen... (Gävle, vad fan tänkte jag med? man hör ju bara på namnet G Ä V L E).
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2013-07-31 19:12
Jag är student, fast nu har jag sommarlov. Jag studerar teknisk förvaltning på Newton.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-01 08:07
"Sommarlov" här med. Annars går jag förskollärarlinjen på Göteborgs Universitet. Ger det höstterminen också. Är det lika kasst nästa termin på GU, byter jag till Borås!

Pluggar du något, jonjon?
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-08-01 15:12
Jag börjar mitt andra år nu på Fotoskolan STHLM. Jag ska bli fotograf! Förhoppningsvis...
Rahamadjan av GU-PA!
Graffare

2013-08-01 18:14
Går upp med mitt magisterexamensarbete senare i augusti.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-08-01 20:16
VRGNHNS skrev:
Den här kursen tror jag på:

http://utbildning.his.se/kurstillfalle.aspx?ktAnmKod=11201&ktTermin=20061

Det ska vara roligt att leva. Do it ;)