I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Studenter!

Övrigt - Blandat

Rappare

2013-07-31 15:37

Studenter!

Någon mer som studerar här? Isåfall vad läser ni och vart?

Tja..

Jonjon goes on and on

2013-07-31 15:46
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-31 16:16
Jag pluggar systemvetenskap i Örebro. Ganska bra program(inte lika mycket flum som lärarlinjen men ändå inte lika extremt pluggande som ingenjörerna) passar mig rätt bra.

Jag flytta från Uppsala som är en tung studentstad till Örebro, men känner ändå att Örebros studentliv är tillräckligt.

Pluggade lite i Gävle också. Sätter aldrig min fot i den staden igen... (Gävle, vad fan tänkte jag med? man hör ju bara på namnet G Ä V L E).
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2013-07-31 19:12
Jag är student, fast nu har jag sommarlov. Jag studerar teknisk förvaltning på Newton.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-01 08:07
"Sommarlov" här med. Annars går jag förskollärarlinjen på Göteborgs Universitet. Ger det höstterminen också. Är det lika kasst nästa termin på GU, byter jag till Borås!

Pluggar du något, jonjon?
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-08-01 15:12
Jag börjar mitt andra år nu på Fotoskolan STHLM. Jag ska bli fotograf! Förhoppningsvis...
Rahamadjan av GU-PA!
Graffare

2013-08-01 18:14
Går upp med mitt magisterexamensarbete senare i augusti.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-08-01 20:16
VRGNHNS skrev:
Den här kursen tror jag på:

http://utbildning.his.se/kurstillfalle.aspx?ktAnmKod=11201&ktTermin=20061

Det ska vara roligt att leva. Do it ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-08-01 22:56
Jag pluggar Musikproduktions-programmet på Linnéuniversitetet, 3årig linje.
Grymt nöjd!
life's a biiatch and then you decide, To do something about it, shit'll only drive you crazy if you allow it
Redaktionen

2013-08-02 09:12
Inne på samma spår som Manel. Men pluggar Systemutveckling, KY-utbildning. Har på ett ungefär ett år kvar + praktik.
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Arrangör

2013-08-03 01:35
Pluggar på community college i San Jose, Californien. Försöker ta Bachelor's i Business Admin. med inriktning Marketing Management men går fett segt iom att jag måste läsa massa andra kurser. Tar en online-sommarkurs i Political Science tex. som är en av alla kurser man måste läsa utanför sitt faktiska ämne. Det kommer antagligen ta mig sammanlagt 6 år istället för 3 år i Sverige. Bitter tjej, men det hjälper att klaga ;P
Om alla talade Göteborgska skulle det bara finnas kärlek...

2013-08-04 03:46
Flyttar till örebro en stad jag aldrig satt foten i nu i höst. Ska plugga Offentlig förvaltning vad det nu innebär.

JONJON. själv då?

Rappare

2013-08-05 13:14
Cool, skönt med fler studenter här! Jag pluggar strategisk marknadsföring. Börjar i Uppsala nu till hösten. Har läst en del innan också! Har precis satt ihop en smsgrupp för min studiegrupp, jäkligt grymt sätt att få ihop alla på alla happenings! Ni som inte redan har en kan ju testa här: www.smsgrupp.se

Jag är ju ny i Uppsala i år men har en del vänner som redan pluggar där så det borde bli grymt! Har ni några tips på bra ställen i Uppsala annars? Som kör hiphop?
Jonjon goes on and on

2013-08-09 17:30
ska börja plugga en Master i ledarskap på Stockholms Universitet nu till hösten. Innan dess var det personalvetarlinjen på Uppsala Universitet.

Det är kul att plugga!

@jonjon

Juicy på Upplands Nation (är väl varannan vecka tror jag) brukar ha grymma Dj's emellanåt och spelar hip-hop!

"En hip-hop klubb" dyker upp till och från på olika nationer, du kommer säkert märka när det händer, den brukar hypas med diverse affischer och annan marknadsföring.

om du tänker utanför studentnationerna är det bara Oasia jag kan komma på som kör hiphop.

Ha så kuL!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-08-12 12:07
Kör på med datavetenskap nu i Stockholm, bor och studerar i Kista. Hade lite samma tankar som Manel gissar jag, det här känns friare än en ingenjörsutbildning, som jag också har varit inne på. Framförallt trivs jag nog bättre för att jag går med hyfsat "normala" människor. Folk som går data- och elektronikinriktningarna på ingenjörslinjerna kan vara rätt speciella, och jag hade svårt att se fem års skola och sen ett arbetsliv tillsammans med dem.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Producent

2013-08-12 14:46
Ska börja ljud- och musikproduktionsprogrammet i Falun till hösten. Aldrig varit där förut. Hoppas la på det bästa helt enkelt, både om programmet och Dalarna !
I'm Just A Human