I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utsatt för stalking

Övrigt - Blandat

   

2013-06-13 19:37

Utsatt för stalking

Hej whoa. Jag behöver verkligen eran hjälp!

Det är så att jag blir stalkad av en tjej och vet inte vad fan jag ska göra. Det är de värsta som jag varit med om i mitt liv, och jag önskar inte ens min värsta fiende att ha henne efter sig.

För att göra en lång historia kort så jobbade vi på samma jobb förra sommaren. Vi blev bra vänner och när hon separerade från sin kille ställde jag upp och hon fick bo hos mig i några dagar. Efter det har helvettet brutit lös! Hon har riktigt allvarliga psykiska problem och mår extra dåligt efter separationen från sin kille. Allt detta tar hon ut på mig.

Hon ringer mig mellan 100-200ggr varje dag och smsar och mailar lika mycket i snitt, i princip alla sms innehåller hot. Jag har sagt åt henne massor av gånger att låta mig vara, men hon vägrar. Om jag inte svarar på varenda meddelande, mail och telefon samtal blir hon helt galen och går hem till mig och bankar på dörren. Om jag inte öppnar eftersom jag inte vill träffa henne så står hon och skriker och sparkar på min dörr tills jag är tvungen att öppna. Detta har lett till att jag har fått ett flertal klagomål från hyresvärden och förlorar snart min lägenhet.

Detta har alltså pågått sedan januari. Varenda helg har det varit konstant bråk från fredag eftermiddag till söndag natt. Och på vardagarna från att jag slutat jobba till att jag 1-2-3 på natten. Jag hinner inte träffa mina polare eller familj knappt, och vågar inte vara hemma i min lägenhet. Alla mina intressen har jag fått lägga ner till 100% =(

Jag är fan uppriktigt rädd för henne eftersom hon är en psykopat helt utan spärrar, så hon kan göra exakt vad som helst. Hon säger att hon tänker ägna sitt liv åt att förstöra mitt liv mycket hon kan. Hon vill få mig och bli vräkt och hamna på kåken och döda min hund etc. Allt detta är hon fullt kapabel till.

Men det värsta är att jag känner en del vänner som är yrkeskriminella, och nu hotar hon även om att anmäla dom också för att förstöra för mig. Men hon fattar inte att då ligger vi riktigt risigt till både hon och jag, de är inga trevliga typer.

Så hela situationen håller på att gå sjukt över styr, det ända sättet jag ser att det här kan sluta är om någon av oss dör. Men jag tycker fan inte att jag ska behöva dö för att jag har varit snäll mot henne och ställt upp.. =S

Jag har pratat med polisen men de kan inte göra så mycket, har även pratat med psykiatrin men de hänvisar bara till polisen.

Så vad fan ska jag göra? Snälla hjälp mig!

How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?