I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuera insidan av läppen!

Övrigt - Blandat

   

2013-04-27 06:25

Tatuera insidan av läppen!

Tjena whoa, var ett bra tag sen man postade här. Originalmedlem sedan 2002. Nostalgi detta :)

Jo det är såhär, att jag hade tänkt tatuera mig på insidan av underläppen, en persons namn, "Adam". Uppochnervänt ni vet hur jag menar. Snälla inga frågor om varför jag ska tatuera mig just där, det är personligt.

Tänkte kolla om det finns några här som tatuerat sig där, vad är era erfarenheter, om det lätt blir fult och amatörmässigt även om det är en duktig tatuerare?

Letat runt lite på nätet efter bilder och hittade denna, vars A:n jag fastnade för. Skulle det gå att få detta typsnitt på läppen?

http://4.bp.blogspot.com/_TqCzONgxsQ0/SNSfX9feqDI/AAAAAAAAAFM/5thCO5J0G24/s320/ACAB.jpg

Har en kompis som kan fixa de andra bokstäverna för att skriva Adam istället.

Det skulle passa perfekt, och har självklart googlat massa och set vissa mer "avancerade" grejer gjorda under läppar,men detta är precis vad jag är ute efter, fyra bokstäver, inge skrivstil men ändå en schysst font.

Sen självklar fråga :) Någon som har en tatuerare/studio att rekommendera, kanske t.om en som du vet är bra på läppar!

Tack på förhand!

(Inlägget ändrat av BöKCreW 2013-04-27 06:30:20)

stigili dang dang didan