I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brudens fd polare anklagar mig för kvinnomisshandel.

Övrigt - Blandat

   

2013-02-26 09:00

Brudens fd polare anklagar mig för kvinnomisshandel.

Tjena whoa, nu är det så att jag är en man på nyss fyllda 24, bor med min flickvän och helt utan våldsamma tendenser..

Igår skickade J som vi kan kalla kvinnan ett sms till min flickvän där hon anklagar mig för att både slå min tjej och tvinga henne att röka brass.
Bruden blev ju skitledsen då inget av det stämmer, jag blev ju bara frustrerad då jag vet att det inte stämmer och folk med rykte om sig som kvinnomisshandlare inte får det så roligt. (var ett mord här i byn för bara någon vecka sen på en kvinnomisshandlare)

Jag har även kämpat mig ur ett blandmissbruk varav kan jag bli väldigt dryg och irriterad men jag har aldrig lagt hand på en kvinna och kommer aldrig göra det heller.
Kan det vara pga min irritation och dryghet under dessa perioder hon tror att jag slår min kvinna?

och varför hon tror att jag skulle tvinga bruden att röka brass är ju också helt sjukt, jag har fan ett 9årigt blandmissbruk bakom mig och jag önskar ingen det helvetet.
när jag väl röker brass så brukar jag göra det ensam, varför tvinga någon som inte kommer kunna uppskatta ruset och därav sabba sitt eget rus?
noway.

kan ju lägga till att den här bruden satt hemma hos mig och tjejen för någon vecka sen och snackade om hur viktigt det är att vara trogen. samtidigt som hon har knullat runt med andras pojkvänner ett bra tag.
hon hycklar på mig att jag röker brass när det praktiskt taget bara finns THC i denna kvinnans kropp, hon blir även arg ifall hon ser mig och bruden kramas/pussas för då tar hon det som att vi driver med henne och att hon har problem med sin kille.


jag förstår att det här är jävligt sloppy skrivet, men jag sitter här och blodet kokar!

Har detta hänt er också? isf, hur agerade ni när ni fick höra anklagelserna? förstod personen att så inte var/är fallet?

peace
/slugaren

(Inlägget ändrat av slugaren 2013-02-26 09:00:49)