Om du är lite kreativ så kan du köpa en bok som heter typ "till min mamma" där det står olika saker som du svarar på, typ "dina bästa egenskaper" "ett minne som får mig att skratta" "ett minne som är mindre roligt" och massa där du skriver, sen så finns det tomma rutor du kan klippa ut kort och som du kan klistra in. En personlig present som hon kommer uppskatta, köpte en sån till min pappa i julklapp. Har varit väldigt dålig på att tacka honom, så jag köpte en sån bok och klippte ut bilder på oss , när han stod med mig på dopet, resor vi har gjort osv. Vi har haft en relation där han inte har funnits så mycket, men han försöker så gott han kan och jag glömmer varje gång att tacka honom för det han gör. Han blev jätte rörd och sa tack finaste presenten han någonsin har fått. Boken kan vara lite svår, för mig var den det då jag inte minns så mycket från barndommen med min pappa, men jag fick till det bra iaf. Köpte en likadan bok till mamma men inte gjort klart den. Men hon och jag har klarare minnen så den går fort att göra. Tro mig, en 50års present hon aldrig kommer att glömma.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix