[video] Vilken låt beskriver ditt liv?
Som rubriken säger vilken låt beskriver ditt liv, just nu? This is mine.. Hit me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för att jag älskar att dansa på morgonen!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Med undantag för några saker, så talar den här låten direkt till mig hjärta...
At the gates of Eternity...
Be the change you want to see in the world.
Hangaround
2012-12-22 20:24
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Moderator
2012-12-23 11:35
Jag tar samma som Svanspelle.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2012-12-23 14:30
Vore det inte kul med en liten förklaring till varje låt också? Det blir så tradigt att bara se en massa youtubeklipp i tråden.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Rädslan för nya saker är den största svagheten jag har. Tack vare den har jag kört fast helt och har för jävla stora problem att göra om och göra rätt.
Jag har en motiverad sida sen den andra sidan som bara väntar och tar saker som dom kommer istället för att anstränga mig. Men jag vet själv att jag sitter fast så in i helvete och bevisen finns ju där.
I.C.T.W Ill be heading out soon
alltid varit en bra kid i ett fucked up kvarter och blev ibland offer/produkt för/av min miljö/omgivning.
Tillitsproblem + besvikelse, typ så.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you
Beskriver väl rätt bra mitt liv!
Moderator
2012-12-25 17:41
Min paranoia håller på att ta sönder mig totalt(den tar upp allt för stor plats i mitt liv), så den här låten beskriver mitt liv rätt bra just nu. Det var väl den beskrivningen.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Alltså, är det bara jag som tycker detta är jobbigt? Jag har tänkt och tänkt på vilken låt det skulle kunna vara, i flera dagar.
Så det fick bli en låt för vad jag känner för denna tråden istället.
My heart lives in my vagina.
Skribent
2013-01-24 11:58
Söder Om Söder - Vi gör det för musiken http://www.soderomsoder.net
Everbody's wandering Turning off the road You can hear wheels spinning On the search for where to go Oooh, Oooh, Oooh Civilizers(?), cavemen Each man for their own Cigarettes and cravings Are found in every home Oooh, Oooh, Oooh Everybody's lost, they don't know where to go And everybody's trying to find another road Everybody's lost No one knows the road Parachutes and lifeboats Line the corridors Hand grenades and shotguns Got to throw 'em at their foes Oooh, Oooh, Oooh (Everybody's lost No one knows the road) Everybody's lost, they don't know where to go And everybody's trying to find another road
Help, I have done it again I have been here many times before Hurt myself again today And, the worst part is there's no-one else to blame Be my friend Hold me, wrap me up Unfold me I am small And needy Warm me up And breathe me Ouch I have lost myself again Lost myself and I am nowhere to be found, Yeah I think that I might break I've lost myself again and I feel unsafe Be my friend Hold me, wrap me up Unfold me I am small And needy Warm me up And breathe me Be my friend Hold me, wrap me up Unfold me I am small And needy Warm me up And breathe me
Dessa tre låtar beskriver ganska just nu... caught in the tide caught in a slide hoping that i will learn to survive eye on the time as it goes by losing the light fading the lines if you would be my guide to an escape if you would be my guide we'd be alright clawing the gates of every estate there on my way until i find your place confusing my brain all of the ways i could not take that look on your face
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Mycket wombats, bright eyes och say hi. Väldigt mycket för textanknytning
Pratar vi bara melodi har jag annars alltid sagt att det här är soundtracket till mitt liv, fast jag inte fattar ett enda ord;
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Den här refrängen är jag!
thundercooperfuckinbird