I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min pojkvän klagar på mig.

Övrigt - Blandat

   

2012-11-20 00:49

Min pojkvän klagar på mig.

Jag går rakt på sak utan att berätta massa jox som "han är gullig annars osv".

Han tycker inte att jag gör något, även fast vi delar på det mesta. lagar han mat så diskar jag upp efter, städar han toan så städar jag till exempel vardagsrummet osv.
Men ändå så tycker han att jag inte gör något.

Värst är matlagningen. Varje gång som jag lagar mat så hänger han över min axel och frågar varför jag gör si eller så. Eller kommenterar "oj vad mycket ströbröd du hade i nu".
Som idag, vi skulle ha hemmagjorda köttbullar. Han sov sen klockan 5 och vaknade inte förrän vid halv 8. jag hade inte börjat med maten och det första han säger är. "har du börjat med maten?". så svarade jag nej men ska göra det nu. Då skrattar han bara lite typ som att "jaja, bara för att jag frågade".
Men när jag började med dessa köttbullar kom han direkt och frågade om jag visste hur jag skulle göra det osv.
När det var färdigt och vi skulle sätta och ner för att äta säger han "oj vad stora dom är". sen smakar han och säger " dom är inte klara" och lägger dem på en annan tallrik och käkar bara pastan.
Jag tyckte detta var mycket underligt då mina köttbullar inte var större än de han brukar göra och min vart minsann klara inuti, vet inte vad han käkade för något.

Men så är det varje gång jag lagar mat och det gör mig ledsen. Så när jag ska laga mat så bli jag osäker och nervös och jag som brukade tycka om att laga mat.:(

Vad ska jag göra? Har sagt till honom att jag blir ledsen, men han säger bara att han inte menade något illa utan ville bara hjälpa till.

Har dock bestämt mig för en sak att jag hädanegter inte ska laga mat åt honom.