I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asåå nu vill jag bah dö så arg jag blir

Övrigt - Blandat

2012-10-16 19:23

asåå nu vill jag bah dö så arg jag blir

asså jag har en super fin kille som är ett år äldre 14 och han är ba bästmen...
nu har jag fått vet att det är en person i hans klass vi går inte på samma skola som håller på att flörta med han hela tiden och jag blev jätte arg så jag gickoch pratade med han om det och då sa han att det vat sant att det är en tjej i hans klass som håller på med han hella tidem men när jag frågade vem det var så sa han "du vet babeden där som du känner hanna din kusse" och jag trodde att jag skulle dö jag är fortfarande arg och jaf fick vet att det var hon typ kl8 i morse men jag kan inte släppe det och vi har typ fickatmed henne och så så hon vet att vi är ett par åh jag vill typ döda henne nu.......

jag är så arg att jag inte kan skriva så förlåt om det onye ens är menigar men jag pallade inte att hålla det i mig längre.....

jaj vissa kan ju inte se skilnaden på mitt och ditt....

PUSS PUSS PÅ ER SKA SKRIVA ETT RIKTIGT INLÄGG SEN MEN NU VAR JAG TVUNGEN ATT FÅR UR MIG DET HÄR PUSS PUSS<33333

blond-och-het-tack-jag-vet PUSSPUSS...

2012-10-16 19:28
så din kusin som går i din killes klass flörtar med honom och nu är du arg, har jag fattat rätt då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator

2012-10-16 19:33
Va? Vad vill du ha "hjälp" med? Hur ska vi diskutera detta vidare?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-10-16 19:37
Trixig-person3 F16

jag känner att jag totally vill diskutera detta vidare.
vi måste bara reda ut vad som hänt så ska det nog ordna sig.
Groupie

2012-10-16 20:08
dafuq did i just read

2012-10-16 20:12
prata med din kusin!!! det är ju inte ok att din kusin flörtar med din boy!
kanske din pojkvän ska be henne låta bli eftersom han är ihop med dig?
Rahamadjan av GU-PA!

2012-10-16 20:26
Boyz n the wood

2012-10-16 20:36
punkt?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-10-16 21:19
Arttack

ssscchhhhh!
trådar som den här är så mycket mer underhållande om man väljer att tro på dem.
Moderator

2012-10-16 21:31
Detta måste vi gå till botten med. antingen är det hennes kusin eller hennes kusins kompis "babeden" som flörtar med hennes kille. om jag fattat det rätt?
//TW

2012-10-16 21:37
bookmarked.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-16 21:40
jjuliaduvet skrev:
asså jag har en super fin kille som är ett år äldre 14 och han är ba bästmen...
nu har jag fått vet att det är en person i hans klass vi går inte på samma skola som håller på att flörta med han hela tiden och jag blev jätte arg så jag gickoch pratade med han om det och då sa han att det vat sant att det är en tjej i hans klass som håller på med han hella tidem men när jag frågade vem det var så sa han "du vet babeden där som du känner hanna din kusse" och jag trodde att jag skulle dö jag är fortfarande arg och jaf fick vet att det var hon typ kl8 i morse men jag kan inte släppe det och vi har typ fickatmed henne och så så hon vet att vi är ett par åh jag vill typ döda henne nu.......

jag är så arg att jag inte kan skriva så förlåt om det onye ens är menigar men jag pallade inte att hålla det i mig längre.....

jaj vissa kan ju inte se skilnaden på mitt och ditt....

PUSS PUSS PÅ ER SKA SKRIVA ETT RIKTIGT INLÄGG SEN MEN NU VAR JAG TVUNGEN ATT FÅR UR MIG DET HÄR PUSS PUSS<33333

Jag har en pojkvän som är ett år äldre än mig, som är fjorton år, och han är underbar!
Vi går inte på samma skola, och jag har fått reda på att det finns en tjej i hans klass som flirtar med honom. Självklart konfronterade jag honom om detta, och han sa att det stämde.
När jag frågade vem det var så sa han "Du vet babe, det är Hanna, din kusin"
Fick reda på detta ca 08:00 i morse och är fortfarande arg. Vi har fikat med henne tidigare så hon är väl medveten om att vi är ett par, och därför känner jag att jag vill döda henne. Om man får uttrycka sig så.
Är väldigt arg och frustrerad just nu så ni får ursäkta om det inte går att förstå vad jag säger, men ville bara få det här ur mig.
Ska försöka uppdatera denna tråden senare med bätre ord.
Yours truly
Julia

2012-10-16 21:40
Så fattade jag det.

2012-10-16 23:39
Jag trodde faktiskt att det var någon som kände Hanna, Julias kusse, inte kussen själv som hette Hanna som var aktuell faktiskt trodde jag.

2012-10-17 00:29
Alternativt att hon är tillsammans med sin kusse och heter Hanna?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2012-10-17 00:52
Haha K-bag är en hjälte

2012-10-17 08:04
Bokmärke på det!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Producent

2012-10-17 10:02
jag trodde att hennes pojkvän är 14 år äldre än henne.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-17 15:34
vad skriver den som vet vem som är det jag ska va så? eller?
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-10-17 15:37
vad skriver den som vet vem som är det jag ska va så?

jo, verkligen. utan tvekan!!! eller?
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Moderator

2012-10-17 16:43
fakemail skrev:
vad skriver den som vet vem som är det jag ska va så? eller?

Va? Försöker förstå, men det går inte. Det är inte ens så att du glömt "," eller "." nånstans, det går inte ihop oavsett.. det gör bara ont att försöka förstå.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-10-17 17:27
jah tro hon e ba arg duvet hella tidem på hanna ba
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-17 18:51
aaahahaha bästa tråden på länge!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-10-17 19:01
Snälla, berätta mer!
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2012-10-17 19:03
jag tycker du borde dela med dig. att leva som polyamorös är inget fel. bjud in din "kusse" i er kärlek! ju fler man är, desto mer kärlek kan utvecklas!

2012-10-17 19:45
junkgirl

fast alltså om tjejen vill mörda folk för att de raggar på hennes partner så kanske att gå poly inte riktigt passar henne?

absolut inget fel med poly men det är ju inte direkt allas kopp te.

2012-10-17 19:48
Jag tycker ni är rätt fåniga, ni som sitter och hånar henne..

2012-10-17 21:04
ni, som i alla i tråden eller???

-Mark Twain

2012-10-17 21:19
Blweria

Jag tycker det är skillnad mellan att håna och skoja, så nej jag syftade inte på alla i den här tråden.

2012-10-17 21:23
ok:) kände mig träffad. nästan nerskjuten men nu fick jag kraft att nå högre höjder;)

-Mark Twain

2012-10-17 21:27
Well, det är bra att du nu istället hånar moi... But I can take it. ;)

2012-10-17 21:29
men det var ju inte min mening sry...tanken var ju bara att locka fram ett smile.

-Mark Twain

2012-10-18 18:41
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Poet

2012-10-19 01:43
La_Latina skrev:

+1 på denna. Tjejen är 13 år och tycker att detta är ett problem. Vet inte vad ni hade för problem när ni var 13, men tvivlar på att det var så mycket allvarligare än hennes. Istället sitter ni nu i med er 20-30 år av erfarenhet av livet och ba "Haha kom igen nu hånar vi det här barnet och trycker ner henne så att hon slutar våga fråga saker och antagligen sluter sig i samma bubbla av ångest och osäkerhet som vi befann oss i under våra tonår tills vi slutligen hittade en plats i det här jättegemytliga nätmobbinggänget!". Era vidriga kräk.

Till jjuliaduvet: Gör slut med honom, han förtjänar inte dig! Killar förtjänar nästan aldrig tjejer!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2012-10-19 12:57
Killar förtjänar nästan aldrig tjejer!

Haha ord på det!
Can't break necks in boxes

2012-10-19 14:31
jag är lite osäker på om det är en kusse som i kusin, eller en kuse, som i häst? hästar är kända för att kunna göra ganska sviniga grejer.
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me

2012-10-19 15:32
Mitchaloff

Om jag inte minns fel, så var väl du nästan rädd för att skriva i min tråd, då brb hade en hätsk ton eller hur det nu var? Men du kan utan problem göra dig lustig på någon annans bekostnad utan tanke på hur det kan uppfattas? Dubbelmoral, dude. :)

2012-10-19 15:51
tough titties
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-10-19 16:23
Gör henne till moderator också, fullt förståleligt från min sida ifall ni gjorde det.
Dra åt helvete
Groupie

2012-10-19 18:47
Cool story
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Rappare

2012-10-20 10:58
La_Latina skrev:
+2

Till saken så är det nog svårt för Whoa att ge dig ett mer utförligt svar än det som rahamadjan redan skrivit.
Groupie

2012-10-20 11:47
Är alla här verkligen så efterblivna? Har ni vart inne på profilen?
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2012-10-20 11:55
Har ni vart inne på profilen?

...hade inte kollat där:)

-Mark Twain

2012-10-20 16:07
La_Latina
det är väl ingen som har dött av lite gammal hederlig dubbelmoral heller! :)
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
Rappare

2012-10-20 16:39
CosaNoztra skrev:
Är alla här verkligen så efterblivna? Har ni vart inne på profilen?
Jag är fortfarande inte övertygad om att det är ett troll, och även om så är fallet så tar jag gärna det säkra före det osäkra. Hellre matar jag ett troll än hjälper till att få en trettonårig flicka förbittrad.

2012-10-20 17:04
Mitchaloff

Well, jag är allergisk mot dubbelmoral.

Jag är fortfarande inte övertygad om att det är ett troll, och även om så är fallet så tar jag gärna det säkra före det osäkra. Hellre matar jag ett troll än hjälper till att få en trettonårig flicka förbittrad.

Word!

2012-10-20 17:31
Kan man gissa att det är Erika som är boven i dramat? Men varför frågar du oss, vad säger Alice?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-20 21:19
Samma klass som trixig_person
Dra åt helvete

2012-10-20 22:13
obvious troll.. överdrivet dålig stavning både i profilen och tråden.

och:

tjenispenis.....

asså jag vet inte vaf jag skriver här för jah har inget med musik att göra för jag tycker att om man inte hat typ 1000 tittar på TY eller så, då är man ett stort äkel...

men döm inte för jag har ju inget imot musik bara efterblivan jävlar som håller på med musik i typ ett garags (hur nu det stavas) och tror att dom är något.

det där går inte att ta seriöst

2012-10-20 23:36
Knepigt läge alltså!
Den där "babeden" måste lära sig vad som är hennes och inte!
The beat flows through me, Chaos erupts
Skivsamlare

2012-10-21 14:56
Hahah, gjorde min dag!
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.