I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resetips till asien/nånstans där det är fint och varmt i jan-feb

Övrigt - Blandat

2012-10-11 00:06

Resetips till asien/nånstans där det är fint och varmt i jan-feb

Hejsan! Vi är ett gäng som tänkte åka ner till Asien/värmen i februari. Jag undrar helt enkelt om folk har tips på billiga resor till värmen i februari? Vi kommer nog kunna åka bort som längst 3 veckor, så det blir inget backpackande. Dock så kan vi gärna göra några 2-3 dagars utflykter till öar osv.

Jag själv skulle vilja hitta ett land som thailand fast mindre turister typ

Livets vägar kan föra dig vart som helst...

2012-10-11 00:47
Asien börjar ju bli mer och mer exploaterat men jag hade rekommenderat följande:

Vietnam, Kambodja, Laos och vill ni bara njuta 1 vecka på en av världens goaste öar så Phu Quoc utanför vietnam.

Alternativt Filippinerna och ön Siquijor eller Malapascua...turister finns det överallt mer eller mindre men om man jämför med Thailand så är det inte alltför farligt.

Har varit i Asien på tok för många ggr men men, det är mina 2 cent :)
tut!
Rappare

2012-10-11 08:23
finns bara ett land värt att resa till i Asien.. indonesien.. inte Bali...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe
Graffare

2012-10-11 14:01
Hakar på vad Heavy Indo säger... åk till Lake Toba, ett ganska svårtillgängligt ställe på Sumatra, tillika världens största vulkankrater (vattenfylld). Paradiset på jorden och inte särskilt mycket turister. Flyg till Medan, buss till Parapat och båt till paradiset.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah