I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fått igång en whoachatt nu!

Övrigt - Blandat

2012-11-14 14:32
och du kan ta och hålla käften om just det här specifika fallet om du inte var inne i chatten då det hände.

Men vad har jag nu gjort? Försökte ju bara stötta o gnälla på andra...?

att du inte har många rejält nära vänner som skulle släppa allt och komma direkt om du behövde dem säger mer om dig än om dem.

Jag är bara tacksam över det lilla här livet, d jag har som ställer upp i vått och torrt. bekantskapskrets där det finns lite fog för att ses som närmare vän finns väl... Ok, jag har väl 5-6 då om jag tänker efter....

sen har jag även en familj som ställer upp utöver det Jomen d har jag med faktiskt, räknade inte in dom, men där finns det bland släkt o familj ovillkorlig kärlek vad än som händer. Men många har inte ens d.

jag är 29 år. Jag är dubbelt så gammal.

Kan inte hitta nåt i mina kommentarer som ger fog för du kan ta och hålla käften om just det här specifika fallet

2012-11-14 14:34
Glömde lägga till att när du har denna hårda ton mot mig blir ju jag ledsen.....
Har jag missat nåt, vad skrev jag som var upprörande??

2012-11-14 15:22
dede är det största aset av alla i den där jävla chatten. med op kommer ansvar. kan du inte ta det ansvaret för att "eh.. orka" så ska du inte ha det heller. och då bör du f.ö. ge någon annan op också. jag bad om op tidigt. jag fick det inte och motivationen var i stil med "varför vill alla tjejer jämt ha op?" och svaret är ganska självklart just nu. för att vi blir trakasserade, utfrågade om tuttstorlek, om vi sväljer, måste sitta och lyssna på kommentarer i stil med "men vafan kan hon inte bara suga av mig istället för att hålla på med känslor och skit" (-Kartong) etc etc.

Jag kan inte bara ge op sådär. Karim ville också ha det ganska tidigt tex. Jag kan inte bara ge det sådär innan jag känner någon..

Hoppas inte jag åsyftades med "varför vill alla tjejer jämt ha op"?! För såna där värderingar har inte jag. Jag måste helt enkelt känna en person för att lämna över ett sånt ansvar.

Jag är inte så jävla bra på det här heller. Men jag kan liksom inte bara kasta iväg en modereringsroll till vem som helst i skärselden, liksom. Och om jag hade gett nån det så hade väl det också varit fel. Så det blir ju ett sånt där jävla moment 22. Igen.

Fan ska jag göra då junkie?

2012-11-14 19:07
Junkgirl checka din inbox !
I ain't a saint B, I aint a god God,
I aint an angel neither but I try hard yall,

2012-11-14 20:15
PLZ forward - Det är väldigt lätt för dig att skriva och diskutera. Men det är som att du kommer in i en diskussion mellan två personer på stan och ska försöka komma in och förklara och diskutera när du inte ens har varit inne på chatten, du vet inte vad vi har utsatts för. Folk kanske tycker jag och junkgirl överdriver och gör det himla dramatiskt.

Visst internet är internet man ska inte ta de så hårt, men att jag varje kväll ska hamna i ett adhd utbrott senaste gången hade jag sönder massa i mitt rum, och väckte hela huset klockan 02.00 på natten och bor med en familj. Det är liksom ganska tragiskt..

Jag och junkgirl är kanske känsliga personer, men kanske för att vi är som hon sa tidigare van med folk som jävlas med oss. OCH det blir faktiskt känsligare på internet för både hon och jag (tror jag) har svårt att läsa text, och kanske förstå ironi. Jag kan tillexempel inte bråka på internet, för jag ser varken ansiktsuttryck eller hör ett tonläge. så jag kan bli fruktansvärt känslig på internet. Medans folk skriver "HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH" medans jag är uppe i mitt värsta utbrottsmoment.

Jag menar hur fint är det att nån citerar junkgirl som "Vad har mer det rödhåriga lilla äcklet sagt om mig?!" som hon inte ens sa.. Hur kul är de för mig att läsa det? Hur kul är det för mig att en person loggar in på chatten skriver saker om mig när jag inte ens är där, sen så kopierar svanspelle ett påhittat citat som gör att jag får panik. För jag vill inte folk illa på internet men folk vill oftast mig illa.

Det är väldigt svårt med aggressionsproblem att kunna hålla det, speciellt på internet där folk alltid kan gå över gränsen. Jag sa till kartong "hade jag träffat dig i verkligheten nu hade jag bankat pannbenet på dig" vilket kan han vara glad för att vi inte träffades i verkligheten, men det förklarar inte frustration av folk som alltid ska hålla på jävlas. Jag kan inte kontrollera min ilska, och jag har lätt att hamna i blackout.

Men att jag ska hamna i blackout situationer varenda gång jag ska sova är inte hälsosamt och inte speciellt kul för folk i min omgivning.

Hade de här varit en diskussion i verkligheten och jag hade hört kartong kanske hade ironi i rösten, eller att han hade kanske sagt "haha okej förlåt.. jag driver bara" så hade jag kunnat tagit de lugnt.

Men för de första är det inte rätt att kalla mig för rödhåriga lilla äckel, jag har inte rätt att bli tillfrågat om aln har stor kuk, om han är skön att ha sex med när jag inte ens har rört den människan. Det spårade ur, och chatten blev helt fel.

Har du något att diskutera som du inte ens vet något om? Jag skulle vilja se dig mitt i en diskussion bland en grupp där du är är inblandad, sen så kommer jag in och säger att du sårar mig för du ber mig hålla käften, eller säga att du har fel. Du har faktiskt inget med dehär att göra. Sorry.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2012-11-14 20:17
även om du vill vara stöttande, så vet du inte vad du stöttar eller inte. Låt det bara vara..

2012-11-15 09:01
Vilka perspektiv ni har.... Folk svälter ihjäl, blir bombade, krig o skit, vi har ett rasistiskt parti i riksdagen, i Norge var det nyligen terroristmassaker o ni mår dåligt över troll på nätet.... Skit i chattandet då om ni blir så upprörda, gör nåt annat, stäng av burken och gå ut i friska luften, livet är så oändligt mycket mer och större än ta fight med troll på nätet...
Moderator

2012-11-15 09:29
Forward, fast det där håller inte. Att ta till svält, terrordåd och krig osv som argument för att man inte ska bli upprörd, du alltså mer eller mindre vill ta ifrån rätten att bli upprörd över att folk blir utsatt för mobbning? Visst, det händer mycket hemskheter runt om oss, ständigt, men det ger ingen rätten att såra folk.
"Jaha, du blir alltså mobbad på nätet av dem du trodde var dina vänner? Jo, men tänk på krigen som finns i världen". Är det så du menar att man ska tänka?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-11-15 09:53
du alltså mer eller mindre vill ta ifrån rätten att bli upprörd över att folk blir utsatt för mobbning?

Absolut inte, vem tusan är för mobbning? Förutom.... ja ni fattar...

Visst, det händer mycket hemskheter runt om oss, ständigt, men det ger ingen rätten att såra folk. Håller med, självklart. Igen; vem vill införa att det är norm och rätt? Förutom.. Ja ni vet..
Jag drog ju till ytterligheter o överdrift... Menar bara att naiviteten är så hög att det därför slår hårt/hårdare. Obekanta, troll o övriga tok på nätet som inte har en aning om vem du eller jag är och vem har tid o ork att ta sån fight? Fattar inte hur ni finner tid ens, livet själv bör ju ha större plats o tid. Undvik dylik chattforum då, varför fortsätta utsätta o plåga sig. Men anmäl vederbörande då om det finns uppenbara trakasserier, hot och falska anklagelser! Polisen har fått xtra resurser för brott på nätet och tillkommit nya lagar o regler, så.....

2012-11-15 10:00
Ja just d... Om Junkgirl själv har denna ton allmänt som svar till mig så är ju allt detta bara nonsens och sjukliga bekräftelsebehov. Nåt fel är det... Och lika barn lika bäst.
Med den tonen så ber ju vederbörande själv om det.

2012-11-15 10:10
Forward - Var det något mer?

2012-11-15 10:29
Jag har idlat lite i #whoa.nu efter en inbjudan av en vän, på whoa.nu har jag inte hängt på länge och jag måste säga att det är många troll, ni har helt rätt. Det är ju så överallt visserligen men men. Trollen har inte stört mig så mycket om jag ska vara ärlig, däremot sättet DU junkgirl uttrycker dig när någon trollar är ju bara sjukt, rena dödshoten för helvete. Hade man tagit vidare det till comhems support så hade du ju åtminstone fått en varning? Börja tänk på hur du själv beter dig lite.

Här är ett uttrag ur en chat jag själv bevitnade (Se länken under)

delirious = Junkgirl här på whoa som ständigt gör sig till offer.

http://i50.tinypic.com/hu501w.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-15 10:30
Sanningen kommer alltid fram!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-15 10:40
Forward - Var det något mer?

Du har för höga tankar om dig själv! Hur länge kan man ha detta barnsliga bekräftelsebehov? Släpp sargen. Men inte bara jag som uppmärksammat;
däremot sättet DU junkgirl uttrycker dig när någon trollar är ju bara sjukt, rena dödshoten för helvete. Hade man tagit vidare det till comhems support så hade du ju åtminstone fått en varning? Börja tänk på hur du själv beter dig lite.

LillJ

Var det något mer eller..?

2012-11-15 10:43
LJ_cool - Jaså du är inte en av dom då? Tanken på att det är väldigt märkligt att du blev medlem precis idag för att skriva det där inlägget. Och sedan säger att du har blivit inbjuden av din kompis till chatten..

Jag tror du är en av dom, men för feg för att säga vem det är. Så det är lättare att skylla på att du ha blivit "bjuden och råkade visst komma in i det samtalet precis just då" och blev medlem på whoa idag bara för att skriva detta.

Jag är inte dum i huvudet, men du verkar ju det. Ni tyckte fortfarande att det var kul att få henne upprörd på skype. Eftersom ni skrattade på ganska hårt och var tvungen berätta att ni fick henne att gråta.

och är du bara helt random från ingenstans för att skriva detta - så var det fortfarande en höjdpunkt på skype att få henne att gråta. Det var kul enligt dom.

2012-11-15 10:52
Om jag är en av dom? Jag har skypat med dom det kan jag medge, och jag blev inbjuden av dom till IRC-chatten. Men vad vi verkligen bör diskutera är ju hur man får bete sig på chatten, är det ok så som junkgirl skriver ? Det jag länkade är inte det enda heller, jag kan ta fram fler delar ur chatloggen som bekräftar att hon skrivit en hel del olämpligheter, om detta är efter att andra användare "trollat" så spelar det ingen större roll enligt mig.. man får tänka på hur man uttrycker sig.

Så några användare får Junkgirl att gråta eftersom hon inte gillar att någon trollar om att det ska vara frivilligt att betala skatt i samhället.. man måste ju få debattera politik ? Även om man bara trollar. Det ska råda yttrandefrihet i #whoa.nu enligt mig, däremot ska det råda NOLLTOLERANS mot sådant beteende som junkgirl själv gjort sig skyldig till med rena personangrepp och nästan dödshot som ni kan se i bilden jag länka i tidigare post.

Jaja det är vad jag tycker..

2012-11-15 10:54
tråkigt nog förvånar det här inte mig det minsta, förjävla äcklig ton inne i den kanalen.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2012-11-15 10:56
jag lämnar detta.. de var dumt att ens försöka göra något trevligt.
Jag har ju insett att det inte går och känns dumt att ens komma på den idén. Jag lämnar detta ämne.
Moderator

2012-11-15 11:18
LJ_cool, fast din printscreen av chatten var helt draget ur sitt sammanhang. Du kanske ska ta med det som sagts innan också? (Jag menar det som gjorde henne upprörd.)
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-11-15 11:29
Blir en väldigt stor bild att kopiera då, men det har pågått en lång diskussion mellan Junkgirl och det andra gänget som har retat upp Junkgirl väldigt mycket tydligen, det var en person som trollar att han är någon moderat eller vad man ska kalla det, han vill att man ska välja själv vad man vill betala skatt till osv. Ganska mycket provocerande moderatåsikter. Det ursäktar dock inte Junkgirls beteende som jag länkat till.

Det är möjligt att DeDe som är admin i kanalen borde ha kickat trollen eller gett dom en varning, vilket han visserligen gjorde sen, men han kan ju inte alltid vara aktiv i kanalen.

2012-11-15 11:35
Det är möjligt att DeDe som är admin i kanalen borde ha kickat trollen eller gett dom en varning, vilket han visserligen gjorde sen, men han kan ju inte alltid vara aktiv i kanalen

och det är därför, vilket jag påpekat i kanalen flera ggr, det behövs fler med op.
den där kanalen behöver hållas hårdare.

2012-11-15 12:42
Forward

jag gjorde vad idioterna i chatten gjorde och betalade det vidare till nästa person. jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. hatar när folk gör så, jag kan bara skylla på att jag var ledsen och upprörd. det var inte meningen att det skulle gå vidare ut över dig.

grejen är den att detta inte var troll. vi har alla visat foton på oss själva och varit kompisar (ganska korttid, visst, men tonen har varit vänlig större delen av tiden) och de fick mig att slappna av och må bra, sen högg de, från en yttre chatt där de satt och snackade skit om mig (och LillJ, och, förmodar jag, om de andra också) och den person som var admin (op) gjorde aldrig någonting för att hjälpa eller stötta den som blev dåligt behandlad.

jag hade saknat formatet på umgänge som fan och ville verkligen tro att det skulle vara nice denna gång, men tydligen inte. jag sitter ensam hemma hela dagarna och mår skit över att träffa mina vänner så sällan och över att inte ha folk att prata med om dagarna, men nä. du har rätt. jag bör nog fortsätta med det snarare än utsätta mig för as som de jag trodde var mina kompisar. oavsett så slutar det ju bara med att jag mår dåligt, så jag får väl snällt acceptera att jag är dömd till ett ensamt liv med små ljusglimtar av någon av mina nära vänner när de har tid eftersom de har grejer på gång i sina liv nu, till skillnad från mig. ^_^

LJ

ah, att ta saker ur sitt sammanhang brukar alltid hjälpa när man vill smutskasta någon som har aggressionsproblematik och inte kan rå för vad den skriver när hen tappar kontrollen över vreden. lägg upp bild på allt som ledde till mitt utbrott också tack.

och f.ö. var den enda kicken under hela månaden jag hängt där en symbolisk kick och människan kom in igen sekunden efter att den utdelats.

2012-11-15 12:56
kartong

jag deletar ditt mail och blockar dig. du har förlorat din rätt att prata med mig.

2012-11-15 13:10
dede

ptja, ett tips: ge op till någon du tror aldrig skulle missbruka det, som blweria eller tp3. men nu är det för sent. du agerade aldrig när någon blev dåligt behandlad och du gav ingen annan makten att agera i fall där någon borde agera, så grattis, du personligen bär en stor del av ansvaret för den där chattens vidrigare tillfällen och dess död.

och nu vet inte jag om du var med i skypechatten eller ej, så jag vet inte om du var medveten om trollandet just den dagen allt gick åt helvete, men hade någon av de som var aktiva just då haft op (again, jag känner att blweria hade varit awesome på att rensa just då) så hade det här inte hänt.

var du inne i skypechatten och inte agerade: dra åt helvete

var du inte inne i skypechatten och inte agerade: synd. fler op hade löst det.

jag förstår en hel del om hur gruppdynamik fungerar och i mångt och mycket är människan fortfarande ett sorgligt korkat och följsamt djur som inte säger emot när andra blir dåligt behandlade, så du har alltid det som ursäkt. vet du hur man löser den delen av människans mer patetiska natur?

fler op.

2012-11-15 13:49
Förstår junkgirl... Men tänk inte så där... Lättare sagt än gjort. Jag vet.. Men jag lovar, garanterar att du kommer se detta på ett annat sätt framöver. Din ålder talar oxå för d.

var du inne i skypechatten och inte agerade: dra åt helvete
Spontant då skulle man kunna säga; men vad har du gjort själv då? För andra och som inte har nåt med dig att göra utan andra utsatta för div. som du ser och hör och kan ingripa, göra nåt, agera osv.......

Önskar att du inte tänker så, ser på detta med helt annan inställning. Och det är ju fara med att ta dylik chattskypande bokstavligt, blodigt allvar. Det är liksom grundinställningen innan man ger sig in det. Det som hänt är INTE ovanligt, tvärtom. Men om du tycker det är uppenbart brottsligt som jag var inne på tidigare, anmäl! Och se nu inte mina inlägg just här som nåt negativt eller personligt angrepp av nåt slag. Vill bara chatta lite o försöka säga nåt vettigt (inbillar jag mig) jag är ju mkt äldre än dig och tror jag har lite visdom alla fall. Ingen aning om vem du är, bakgrund eller vart med om. Men du kan komma ut ur det där, jag lovar, sett och vart med om lite liknande men mkt värre, utan i detalj veta nåt om dig. Men du verkar ju inte helt bakom flötet och vacker tjej, kom igen nu... Vet att det är svårt när man är mitt i det.

Jag kan vara ngt cynisk och liknande men så pass gammal att jag sett och vart med om en hel del vilket gör att jag vill bagatellisera det du vart med om gällande chattforum dvs.

2012-11-15 14:05
forward

vänta nu här, påstår du på riktigt att du är 58 år gammal?

2012-11-15 14:09
Forward

för det första, jag har blivit dåligt behandlad tillräckligt ofta för att ett mönster ska ha framträtt, oroa dig inte för det du.

vad jag själv hade gjort om jag sett detta är att (först och främst ge fler goda personer op) gå in i chatten och varnat personen de satt och skrattade åt, eftersom jag är en vänlig och kärleksfull individ som vill att alla ska få må bra och vara lyckliga utan att någon annan ska behöva betala för den glädjen med tårar, ångest eller trasiga ägodelar. bra så?

Men du verkar ju inte helt bakom flötet och vacker tjej, kom igen nu...

ursäkta men vad tusan har mitt utseende med detta att göra???

menar du väl så framgår inte det. det låter mer som att du försöker uppfostra mig, visa att världen är hård etc. jag är vuxen. jag har rejält hårda erfarenheter. jag blev invaggad i falsk säkerhet och sen utnyttjad, psykiskt misshandlad och jag reagerade. det var min reaktion de var ute efter. jag har som sagt kunnat se mönstret i varför människor gör så här mot mig gång på gång, men det är svårt att låta bli att reagera när det är människor man trodde var kompisar som gör så här mot mig. igen. på exakt samma sätt som de "vänner" jag hade i grundskolan gjorde.

hade det varit människor jag inte visste ett skvatt om eller visste att de inte visste något om mig så hade jag inte reagerat. det var just att de kände mig, det var riktat mot mig, med syfte att få mig att må skit, som jag reagerade.

sluta försöka uppfostra mig. jag köper inte att du är närmare 60 år för en endaste sekund. och även om du skulle vara det så har du absolut NOLL rätt att försöka uppfostra mig. jag är vuxen. respektera att jag förstår hur saker riktade mot mig fungerar och är menade. respektera att jag kan tänka och resonera. jag tappar kontrollen över min vrede ibland och det tycker vissa människor är jätteroligt, så de försöker hitta vad som ska få mig att reagera "så där roligt". själv försöker jag kontrollera min vrede och lyckas oerhört ofta med det. första steget är att inte utsätta mig för situationer där jag riskerar att tappa kontrollen. bland vänner förväntar man sig inte att en del av dem ska sitta i en yttre chatt och skratta åt en, så jag var naiv, jag litade på fel människor. jag vet det. låt mig vara nu. lägg dig inte i. det är inte uppskattat.

2012-11-15 14:37

För mig du sa 29 år och jag sa dubbelt så gammal....hehehe, menade 10 år äldre

2012-11-15 14:38
när en sån här sak är genomförd, planerat och med vetskapen att den träffade verkligen blir träffad så spelar det absolut ingen roll om VAR det händer. Det är ett vidrigt betéende som inte hör hemma någonstans!

Och angående op.

Du som är op (dede). känner du att du tillför något när du frågar i efterhand, med korten på bordet, vad du skulle/ska göra?
som person kanske du är bra men att inte agera sänker dig till samma nivå som fånarna där inne.

jag tyckte chatten var en skön liten plats på nätet. verkligen synd att op inte har/hade förmågan att städa...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2012-11-15 14:38
well, jag är inte 10 år gammal. och om du är 39 har du fortfarande ingen rätt att försöka uppfostra en vuxen individ. så lägg ner tack.

2012-11-15 14:48
Blweria

när en sån här sak är genomförd, planerat och med vetskapen att den träffade verkligen blir träffad så spelar det absolut ingen roll om VAR det händer. Det är ett vidrigt betéende som inte hör hemma någonstans!

du satte ord på det.

2012-11-15 14:52
Kan även bekräfta att DeDe (OP i kanalen) suttit i skype konversationen som trollen hade under tiden då det trollades som mest på IRC.

Humor:

junkgirl

ah, att ta saker ur sitt sammanhang brukar alltid hjälpa när man vill smutskasta någon som har aggressionsproblematik och inte kan rå för vad den skriver när hen tappar kontrollen över vreden

LillJ

Det är väldigt svårt med aggressionsproblem att kunna hålla det, speciellt på internet där folk alltid kan gå över gränsen. Jag sa till kartong "hade jag träffat dig i verkligheten nu hade jag bankat pannbenet på dig" vilket kan han vara glad för att vi inte träffades i verkligheten, men det förklarar inte frustration av folk som alltid ska hålla på jävlas. Jag kan inte kontrollera min ilska, och jag har lätt att hamna i blackout.

2012-11-15 14:58
LJ

tack för den informationen

2012-11-15 15:04
LJ_cool läs vad jag skrev. läs sen vad junkgirl citerade från mig. sen sätter du in det i sammanhanget. och sen håller du käften!

folk från chatten har i efterhand sagt till mig att det var planerat att retas med en viss person med vetskapen att det gjorde personen ledsen. hur kan du sitta här och försöka driva med det? finns det inte någon form av empati eller sympati i dig?

försöker du svartmåla någon som blivit utsatt för psykisk misshandel? eller skämta bort någons smärta? eller är alla som du skriver till bara ettor och nollor?

-Mark Twain

2012-11-15 15:09
LJ_cool

jag förstår inte riktigt syftet med dina inlägg här?

2012-11-15 15:21

folk från chatten har i efterhand sagt till mig att det var planerat att retas med en viss person med vetskapen att det gjorde personen ledsen. hur kan du sitta här och försöka driva med det? finns det inte någon form av empati eller sympati i dig?

försöker du svartmåla någon som blivit utsatt för psykisk misshandel? eller skämta bort någons smärta? eller är alla som du skriver till bara ettor och nollor?

Kommer man undan om man säger att man har en empatistörning? Dom som säger att dom har aggressionsproblem verkar komma undan med allt möjligt...

2012-11-15 15:29
LJ

när man provocerar en människa man vet har lätt att tappa kontrollen är man en elak jävel som förtjänar skriken man får tillbaka, ja. helt korrekt.

och nej, du kommer inte undan om du påstår dig ha empatistörning. tänk efter lite här istället för att sitta och försöka framställa mig (och LillJ) i dålig dager genom att ta ut stycken där vi kukat ur pga planerad och rejält elak provokation och enbart visa reaktionen, inte visa provokationen öht.

2012-11-15 15:37
jadu....du försvarar mobbning och det är vidrigt i sig....

sen till det här med att få försvara sig när man blir angripen. i lagen så kommer jag undan med samma våld som du i en nödvärnsituation medans du får betala för det. om nu du är angriparen och jag blir angripen. förstår du logiken?

begrunda det.

jag vill så gärna att du själv ska förstå.

med en kunskap om att någon inte kan kontrollera sig när den blir provocerad. anta att du har en sådan kunskap om någon. är det smart eller korkat att provocera den personen?

jag skulle säga att det är korkat att provocera någon öht. men den gränsen verkar inte vara självklar för dig. du verkar se det som en rättighet att diktera var gränsen går för hur mycket man kan driva med någon.

när man sen lägger till din totala ignorans för att vissa har lättare eller svårare att ta sån skit så kan jag bara se dig som fruktansvärt tragisk.

Dom som säger att dom har aggressionsproblem verkar komma undan med allt möjligt...

den där meningen från dig säger lite om dig själv. ska inte gå för djupt men den säger mig att du fått utstå en liknande behandling som du själv gett eller iaf förespråkar som ofarlig.
vad du inte riktigt verkar förstå är att alla inte ser världen med dina ögon eller känner med samma känslor som du. alla uppfattar saker annorlunda coh det är något av det vackraste i den här världen. vi är alla individer som njuter av gemenskap.

kan du inte bara förstå att tystnad i detta sammanhang kan såra?
nej, inte du inte....du ska försvara vidrigt och barnsligt betéende också...

-Mark Twain

2012-11-15 16:12
well, jag är inte 10 år gammal. och om du är 39 har du fortfarande ingen rätt att försöka uppfostra en vuxen individ. så lägg ner tack.

Shiiit..... Sa bara att jag är 10 år äldre om du är 29. Rätt att uppfostra en vuxen
Men nu är du ju själv där o geggar ner dig. Och vissa, alltför många växer ju aldrig upp.
Du bjuder ideligen verkligen själv upp till att tjafsa på nätet....

Fattar inte att en sån som du som verkar ha nerverna utanpå skinnet letar efter sympati på nätet... Visst, finns fåtal bra individer men avarten dominerar ju så...

Är ju egentligen väldigt enkelt, faktiskt..
Nu ser det ju ut som en orgie i masochism... Eller behov att hela tiden ha drama runt omkring och finns det inte så startas det....

2012-11-15 17:08
ptja, ett tips: ge op till någon du tror aldrig skulle missbruka det, som blweria eller tp3. men nu är det för sent. du agerade aldrig när någon blev dåligt behandlad och du gav ingen annan makten att agera i fall där någon borde agera, så grattis, du personligen bär en stor del av ansvaret för den där chattens vidrigare tillfällen och dess död.

Actually.. Så frågade jag LillJ om hon ville ha OP, men det ville hon inte. Och har jag inte helt fel för mig frågade jag Trixig med(?)

Graffare

2012-11-15 18:06
För i helvete...
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2012-11-15 20:39
Seriöst, tycker ni det är värt att lägga energi på nått som inte ger energi tillbaka?
lämna det bara, jag har fått sagt mitt, junkgirl har fått säga sitt, blweria sitt..

Låt forward och LJ_cool få prata för sig själva. Dom har redan bevisat vilka jubelidioter dom är.

Battlerappare

2012-11-16 07:49
Varför låter ni det här ta tid från era liv.

2012-11-16 09:43
Seriöst, tycker ni det är värt att lägga energi på nått som inte ger energi tillbaka?

Du själv då? Håll dig borta då?

Dom har redan bevisat vilka jubelidioter dom är.

Jaha, andra är idioter men du är bättre menar du...

2012-11-16 10:06
Forward

men allvarligt talat ge dig nu, har du något annat syfte än att försöka hetsa fram mer bråk här?

2012-11-16 10:48
A men vaddå?
Admin

2012-11-16 15:37
Nu stänger vi lådan den här gången med de avslutande visdomsorden att det helt enkelt är den mobbade som avgör vad som är mobbing och ingenting annat. Tråden tillför tyvärr inget positivt längre utan sprider bara dålig stämning. Så lägg det bakom er och om ni lärt er något er själva eller andra så är ni en erfarenhet rikare. Kul initiativ men tråkigt att det blev som det blev.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?