I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flyttat till Malmö - Bästa eller sämsta jag gjort, återstår att se.

Övrigt - Blandat

   
Lyricist

2012-07-25 22:51

Flyttat till Malmö - Bästa eller sämsta jag gjort, återstår att se.

Tjenare whoaiter!

Jag känner inte er och ni känner nog inte mig (troligtvis). Så här är det, jag har nyligen flyttat till Malmö och söker nu sköna lirare, jobb, en ny start får jag la medge.
Jag brukar inte göra sådana här drastiska saker men jag tänkte; varför inte?
Jag har alltid velat bo i en större stad och såg nu chansen och tog den! Jag sa upp mitt gamla jobb och flyttade ner hit till syrrans gamla lägenhet.

Planen: Att stå utanför Malmö Central med en skylt där det står att jag söker jobb. Ja, det har gjorts tidigare med varierande resultat. Men återigen varför inte?

Nu var det ett jäkla tag sedan jag hängde i Whoa men jag har bara sköna minnen från detta communityt, vilket är anledningen till att jag skriver detta här. Faktum är att mitt gamla användarnamn inte ens fanns kvar vilket är synd. Hade vart kul att se om vissa gamla vänner fortfarande hängde här.

Denna planen kan antingen gå helt åt helvete eller bli djävulskt kul.
Hursom, har ni fest eller något till helgen och känner för att lära känna någon ny, hör av er vet jag! Va inte blyga nu :).