I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pondusbehov?

Övrigt - Blandat

   

2012-07-19 22:57

Pondusbehov?

Pondusbehov, kan man kalla det så? Är jag kanske t.o.m så osmart att jag inte ens vet vad pondus är?

Under något år har jag läst runt mycket i olika trådar på whoa och flashback utan att regga mig och skriva något. Det finns så många saker som jag har så otroligt mycket tankar om men det känns som jag är ensam i gapet mellan näst intill genier och idioter.

Vissa är så otroligt bra på att formulera sig och en del av dessa verkar dessutom väldigt välutbildade. Detta är något jag är så otroligt imponerad utav och önskar att jag själv bemästrade.

Blweria, BC, Tech, Aneek och 2 till tjejer (Ursäkta felstavning) är några jag hyser stor respekt för enbart grundat på deras skriverier i olika trådar, och jag känner de inte ens?

Frågan är varför vill jag att folk ser på mig så som jag ser på dom? Jag känner nämligen inte riktigt att jag har något bekräftelsebehov eller så.

Citaten är från tråden där idén till denna tråd grundades.


Varför känner jag att jag (Flummithuvve) verkligen vill vara en del av detta forum och bli känd som någon med bra värderingar och huvudet på skaft när jag egentligen inte är särskilt smart?



haha... eftersom du inte har lyckats med det någon annanstans och nu försöker med internet? Du får starta en ny tråd där vi går till botten med det här ;)


Svar till Aneek:Njae, jag tror folk omkring mig tycker att jag har bra värderingar. Min krets de senaste åren har dock bestått av sånna som whoaiter(?)
skulle kalla idioter. Och jag känner som sagt inget bekräftelsebehov utan mer att jag är imponerad utav dig/er och vill ha erat kunnande och förmåga att formulera saker och ting.


Kort och gott, är det övning som gäller? I form av vad? Lyckades jag formulera detta? Finns det en plats för mig mellan genierna och idioterna?