I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoas relationsråd sökes...to tell or not to tell?

Övrigt - Blandat

   

2012-07-19 01:10

Whoas relationsråd sökes...to tell or not to tell?

ok ska försöka köra en snabb genomgång...

träffade en tös 2-3 månader innan jag skulle flytta utomlands. Hon e tokgrym på alla sätt och vis och tvärsnygg.
Jag drar iväg på semester och tänker att jag förmodligen gått miste om något som kan bli riktigt bra.
vi snackar lite på fb å lite sms hit å dit....semestern tar slut och jag bor på andra sidan jorden för några år framöver....träffar såklart en annan fjälla på fyllan som jag drar hem å gängar med....vaknar utan ångest och allt e tipp topp tills tösen från Svea inte riktigt vill ge upp det vi hade (om vi nu verkligen hade nåt).

Hon kommer ner på semester efter 2 månader och det är "honeymoon" style konstant och allt är precis lika bra som vi hade det hemma. Jag blir mer å mer kär såklart och nu verkar det som att hon vill flytta hit och testa för att se vart det går.

så till dilemmat.

Ska jag berätta att jag varit med någon annan? det betydde ju aldrig ngt mer än sex...

Var jag ens "otrogen"...vi var ju knappt ihop...?

jag har aldrig varit otrogen mot ngn och det är något jag själv föraktar...och nu e det jag själv som är svinet....ugh!?