I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Let us introduce ourselfs!

Övrigt - Blandat

   

2012-07-02 23:57

Let us introduce ourselfs!

heeey!

Det är ju ett gäng människor som hänger i forumen, diskuterar och gör sin grej. Vad jag hade tyckt var roligt är om alla presenterade sig så man fick lite hum om vad det är för personer man pratar med mer än de gånger man antingen håller med någon eller inte.

Så jag tänkte att vi kunde svara på några frågor :) ( och hoppas att det inte redan finns en sån tråd ) Självklart kan man välja att inte svara på vissa frågor.

1. Ditt riktiga namn?
2. Politisk hemvist?
3. Religion?
4. Vad gör dig glad?
5. Vad gör dig arg?
6. Favorit hip hop - artister?
7. En sak som du måste göra innan du dör?
8. Har du någon konstig kroppsdel, vana eller grej för dig?
9. En bra egenskap?
10. En dålig egenskap?

Jag börjar!

1. Annika
2. Tycker all politik är bajs egentligen ( bara en massa spel och lögner ) men kommer antagligen aldrig rösta på ett parti på höger-sidan.
3. Är inte religiös men lyssnar på en massa gubbar och tanter som uppnått inre frid
4. Att bara vara. Kaffe tillsammans med en bit mörk choklad. Att ligga sked. Människor med självdistans.
5. Ignorans.
6. Alla kvinnliga MC's i Sverige. Yarah Bravo, Dead prez, common, mos def, timbuktu, nneka, Lauryn Hill
7. Uppnå inre frid
8. Jag är extremt närsynt. Så pass att jag är en samhälls-fara om jag går ut utan glasögon eller linser.
9. Jag är en bra lyssnare och lyckas alltid få människor att berätta personliga saker.
10. Jag är dålig på att dra mig ur dessa samtal när jag inte orkar lyssna på dem längre.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.