I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skön student skall läxa upp idiotklasskamrater!

Övrigt - Blandat

   
Graffare

2012-05-04 02:20

Skön student skall läxa upp idiotklasskamrater!

Jag pluggar för närvarande på en folkhögsskola och läser mitt sista år där.
Det är lite mindre än en månad kvar av terminen så jag har tänkt att knäcka alla idioter som man har dragits omkring med och hållt inne allt s.k "hat"..
Det är några individer där (tjejer) som tror att dom äger stället, dom har flertalet gånger gjort mig irriterad (dock inte ensam på den fronten, många som inte gillar hur de beter sig) men jag har hållt det för mig själv eller alternativt gått bakom ryggen på dem och baktalat - men nu är måttet rågat!...

Jag har varit seriös under studierna och har haft bra närvaro så har visat en bra bild av mig själv...

När vi kollar på film under en lektion idag är det en av tjejerna som sätter sina skor på en tygstol, jag började typ brinna inombords men efter ett tag så sa jag åt henne att ta ner fötterna och jag fick tillbaka en blick som var helt priceless!

Fattar inte varför hon inte förstår att man inte gör så, speciellt när man e vuxen..
Galet less blev hon iaf. när jag sa åt henne:)...

Det hon sedan gör är att ta ett Aftonblad hon lägger på stolen och lägger skorna på det... Hon verkar inte förstå att en dagstidning är typ det smutsigaste som finns.. Jag tänkte be henne att göra rent stolen men gjorde det ej..

Så min fråga till er är WHOA - vad ska jag säga till denna tjej ang. denna stolen för att göra henne så irriterad på mig som möjligt? Jag vill verkligen att den här tjejen skall börja hata mig nu :)...