I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skön student skall läxa upp idiotklasskamrater!

Övrigt - Blandat

Graffare

2012-05-04 02:20

Skön student skall läxa upp idiotklasskamrater!

Jag pluggar för närvarande på en folkhögsskola och läser mitt sista år där.
Det är lite mindre än en månad kvar av terminen så jag har tänkt att knäcka alla idioter som man har dragits omkring med och hållt inne allt s.k "hat"..
Det är några individer där (tjejer) som tror att dom äger stället, dom har flertalet gånger gjort mig irriterad (dock inte ensam på den fronten, många som inte gillar hur de beter sig) men jag har hållt det för mig själv eller alternativt gått bakom ryggen på dem och baktalat - men nu är måttet rågat!...

Jag har varit seriös under studierna och har haft bra närvaro så har visat en bra bild av mig själv...

När vi kollar på film under en lektion idag är det en av tjejerna som sätter sina skor på en tygstol, jag började typ brinna inombords men efter ett tag så sa jag åt henne att ta ner fötterna och jag fick tillbaka en blick som var helt priceless!

Fattar inte varför hon inte förstår att man inte gör så, speciellt när man e vuxen..
Galet less blev hon iaf. när jag sa åt henne:)...

Det hon sedan gör är att ta ett Aftonblad hon lägger på stolen och lägger skorna på det... Hon verkar inte förstå att en dagstidning är typ det smutsigaste som finns.. Jag tänkte be henne att göra rent stolen men gjorde det ej..

Så min fråga till er är WHOA - vad ska jag säga till denna tjej ang. denna stolen för att göra henne så irriterad på mig som möjligt? Jag vill verkligen att den här tjejen skall börja hata mig nu :)...

2012-05-04 03:51
säg det bara igen, ingen poäng med att backa undan när du väl har börjat. gör det bara ännu mer bestämt nästa gång, lyssnar hon inte får du förtydliga det genom att säga: "ta ner dina jäävla ankfötter från stolen! vafan vill du bevisa genom att smutsa ner gamla goda aftonbladet sådär för? tror du vi ser dig som värsta rebellen nu eller? den kvinnliga che gueverra?? näe exakt, att ha fötterna uppe fötterna sådär slutade vara coolt i 8:an för fan, så ta ner dem innan socialen blandar sig i för att ta reda på varför du ligger så långt efter i utvecklingen"

blev det flummigt så skyller jag på trötthet!

Spoilerkänner mig som en hycklare här då jag själv ofta har bena uppe på stolen bredvid om det inte är någon som sitter där :P, men jag smutsar då fan inte ner stolarna utan fötterna ligger utanför!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-05-04 04:02
vem i helvete bryr sig seriöst om nån har fötterna på en stol? Dina fula byxor är ändå smutsiga från när du åkt tunnelbana på morgonen. fan vad jag stör mig på såna som du.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-05-04 07:56
Haha vad i helvete.
Word på easymode.

Moderator

2012-05-04 09:30
Tjejen har helt klart övertaget i den här situationen. Hon har visat att hon bryr sig tillräckligt mycket om din åsikt för att faktiskt lägga en tidning under fötterna, samtidigt som hon inte viker ned sig och tar bort fötterna helt.

Det här ser tyvärr ut som ett krig du inte kan vinna. Mitt tips är att softa skolåret ut och låt tjejen ha hur många fötter hon vill på skolans stolar.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator

2012-05-04 09:39
Sök till PHS. du verkar ju tycka att det är din uppgift att säga till alla andra hur saker och ting ska vara och njuter av att sätta dig över folk.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2012-05-04 10:48
Sök till PHS. du verkar ju tycka att det är din uppgift att säga till alla andra hur saker och ting ska vara och njuter av att sätta dig över folk.

+1

Hon verkar inte förstå att en dagstidning är typ det smutsigaste som finns
:)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Rappare

2012-05-04 12:49
Om jag hade gått i din klass och lagt en dagstidning på en stol, hade du sagt till mig att inte göra det då också?

2012-05-04 13:36
Hon verkar inte förstå att en dagstidning är typ det smutsigaste som finns

Dafaq? Visst att Aftonbladet har smutsigt innehåll men ytan är väll inte smutsigare än något annat?

Visst kan det vara svinigt att slänga upp ett par leriga dojjor på en stol men...

Om hon nu är så jävlig som du tycker så tycker jag att ditt exempel på jävlighet var lamt.
SMÅLAND!

2012-05-04 13:36
Kan det vara så att du är lite förtjust i henne?
Eeeeller?
Rahamadjan av GU-PA!

2012-05-04 13:38
Precis, du vill bara ligga! Helst med hennes smutsiga skor på.
SMÅLAND!
Producent

2012-05-04 13:43
vem i helvete bryr sig seriöst om nån har fötterna på en stol? Dina fula byxor är ändå smutsiga från när du åkt tunnelbana på morgonen. fan vad jag stör mig på såna som du.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2012-05-04 14:02
Putta henne på rasten
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-05-04 16:01
"VA FAN GLORU ÅPAÅP"
Don't!

2012-05-04 18:31
Med tanke på att du, i rubriken, pratar om dig själv i tredje person och hänvisar till dig själv som "skön student" är det inte helt tokigt att anta att det är inget fel på tjejen alls.
:D

2012-05-04 19:21
Va fan e de med alla här i tråden?!?
Fattar ni inte att det är en tjej i hennes klass med en dagstidning, som är typ det smutsigaste som finns, som beter sig illa? Jävla konstig gruppmentalitet här på forumet. Hjälp i stället för å stjälp jävla lallare!

Putta henne på rasten

+1

xD
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2012-05-04 22:35
Hej Mangola

Visst kan det vara lite knepigt ibland att hitta rätt sätt att säga ifrån? Du var modig som som själv sa åt henne, men det blev inte riktigt som du tänkt dig. Tjejer i den åldern brukar ibland vilja se tuffa ut inför sina kompisar och även om hon kanske skämdes på insidan, så låtsades hon om att inte bry sig.

Ibland är det bäst att säga till en vuxen om en klasskamrat beter sig illa. Jag kan lova dig att tjejen kommer skärpa till sig om tillsägelsen kommer från fröken, och ingen behöver veta att det var du som berättade för henne.

En sak är säker: Det är ingen bra idé att kalla tjejen för "lortgris" eller något annat fult ord. Då har du sjunkit till hennes nivå och är inte bättre själv.

Hoppas det löser sig och att du får lugn och ro i klassrummet så du kan fortsätta sköta studierna. Det är trots allt dom som är ordningsamma och pluggar hårt som vinner i slutändan!

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2012-05-05 10:41
Ibland är det bäst att säga till en vuxen om en klasskamrat beter sig illa. Jag kan lova dig att tjejen kommer skärpa till sig om tillsägelsen kommer från fröken, och ingen behöver veta att det var du som berättade för henne.

Det här funkar alltid! Ge dom bara Mangola, men bruka inget våld bara!
Trasig lampa

2012-05-05 15:42
rahamadjan skrev:
Kan det vara så att du är lite förtjust i henne?
Eeeeller?

Visst verkar det onekligen så ?
Första saken som slog mig när jag läst klart TS inlägg, intressant att jag inte är ensam om den tanken.

Börjar med att det är en grupp individer det handlar om. Sedan i slutet är det en viss tjej det verkar handla specifikt om.

Skriver en tråd om henne klockan 02.20 på en fredagskväll.

Blir riktigt riktigt glad när han får en reaktion av henne.

Frågar efter tips på hur han ska kunna fortsätta att få hennes uppmärksamhet.
Ty snart är tiden tillsammans på samma skola slut (en månad kvar bara).

2012-05-06 15:29
Snälla, kan vi försöka vara lite seriösa? vadå gå till en vuxen? läs trådstarten igen!

Putta henne på rasten

+2
xD
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Poet

2012-05-07 18:14
Hahaha vilken tråd! :D
At the gates of Eternity...

2012-05-07 21:51
När vi kollar på film under en lektion idag är det en av tjejerna som sätter sina skor på en tygstol, jag började typ brinna inombords

Kan vara det sjukaste jag läst på länge
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-05-09 00:48
Jag håller med Olzen. :)

2012-05-09 08:04
En sak är säker: Det är ingen bra idé att kalla tjejen för "lortgris"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Poet

2012-05-09 12:14
Gör en "Bloody Mary" på henne, funkar VARJE gång, garanterat.
Jag har ätit pannkaka!

2012-05-09 17:35
+1 på Brandt89.
Putta henne i en snödriva
Tack för mig, ses i helvetet! Puss!
Groupie

2012-05-09 18:57
Biatch! Get yo hoe stanch back to fason!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-05-16 16:58
gillar att du skriver "skön student" När du verkar störa dig på dom minsta grejjorna...
sjukt oskönt om du frågar mig, damn! Om hon har en tidning under borde det fan vara lugnt haha, eller?
Graffare

2012-05-16 19:04
Tyvärr blev det inget fett jidder.. Konfronterade henne dagen efter varför hon var så sur på mig efter jag påpekade detta och hon ba avfärdade det:S....

Det ni på Whoa måste förstå att jag alltid har strulat med mina studier, men det här läsåret har jag engagerat mig en hel del samt att jag har närvarat mest av alla jackasses på denna hönsgård..

Nu har det blivit så att någon har gått till Syon och sagt att jag e knarkare så att jag måste lämna urinprov:/ Men det är en annan historia:)....

easymode: Jag tycker det inte är OK att slänga upp äckliga skor på en tygstol. Speciellt när jag brukar rocka vita T's som är dyra och vill inte ha dem smutsiga. Hatar alla som lägger upp fötterna på tygstolar.. Blää

Legoland: Är ju bara allmänt hyffs att man inte skall göra som hon gjorde. Det gör mig inte till en översittare, punk!!...

scrotum: Nope

rahamadjan: Nah, hon ser ut som shit!!... Finnar all over face:/

Klot-Einar: Du verkar inte förstå att jag har skött mig exemplariskt medan vissa, som henne beter sig som en höna i en hönsgård. Nuff said.

Hangaround

2012-05-16 21:13
Du överreagerar, hon gör inget fel, du tycker bara för att du för en gång skull har skött dig så ger det dig rätten att rätta alla andra..och det är lite fuckat, tänk på alla gånger du har fuckat runt istället och bli lite ödmjuk, ett göra det vettiga en gång gör dig inte till en bättre person..snarare så har du bara tagit en paus i din idioti.

En höna i hönsgård beter precis som en höna i hönsgård bör bete sig..självklart kan tyckas.
Rappare

2012-05-17 11:38
Mangola skrev:
Det ni på Whoa måste förstå att jag alltid har strulat med mina studier, men det här läsåret har jag engagerat mig en hel del samt att jag har närvarat mest av alla jackasses på denna hönsgård..

Nu har det blivit så att någon har gått till Syon och sagt att jag e knarkare så att jag måste lämna urinprov:/ Men det är en annan historia:)....
Ja, det är det verkligen.

2012-05-17 12:48
snarare så har du bara tagit en paus i din idioti.

+
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain