I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vi som jobbar natt.

Övrigt - Blandat

2012-04-23 22:40

Vi som jobbar natt.

Vad gör ni när ni jobbar natt? Snackar ni med era medarbetare? Softar ni?Står ni tysta och gör det ni ska?

Här kan vi tipsa om vad man kan lyssna på under natten man jobbar.
Jag jobbar just nu som montör på Haldex & gör inte så mycket än att står på en station och bygger kopplingar till bilar WV/volvo. & byter station 1 gång per timme.

Själv brukar jag inte snacka så mycket med mina kolleger då jag tycker dom är ganska ointressanta & har inget vettigt att snacka om förutom deras samling på ödlor eller vad som hänt i helgen. Jag brukar lyssna på Podcaster, kan absolut tipsa om Joe Rogan Experience Och Deathsquad har några fantastiska podcaster som The bryan callen show, Icehouse Chronicles, What's good

Har lyssnat på det mesta av musiken känns det som.

Vad har ni för tips? Hur underhåller ni er själva på ett enkelt, meningslöst arbete som jag har?

Spoiler
Vill inte höra om att jag borde prata mer med kollegerna då dom är ointressanta, förutom 3 av mina homeboys som också jobbar där, men står aldrig bredvid varandra.

2012-04-23 23:08
Lyssnade på spanska lessions, nya album släpp, p3, sov, käka, spela på mobilen och snacka med kollegan/kollegorna.

2012-04-23 23:23
Jag gör som tical och lyssnar på JRE mm. Men eftersom jag har lyxen att jobba sittandes på röven så blir det en del dokumentärer och stand up.

Tical om du inte lyssnat på Duncan trussell's Family hour när Joey Diaz gästade, så kan jag stark rekommendera det
 ----------------------------------------------------------------------------

2012-04-23 23:54
har jobbat några år natt men inte längre och är lite glad över det. plånboken säger annat....men jag ler.

brukade bygga sovplatser och kämpade verkligen för att sova på dessa under mina timmar. gick det inte så brukade jag laga onödigt feta måltider...ibland blev arbetsplatsen en liten improviserad gymlokal. det var sällan jag verkligen jobbade....
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2012-05-03 14:51
Podcaster är nice om man kör det där rejset, kan rekomendera Skeptoid och "Howstuffworks; Stuff you should know"
mama said knock you out

2012-05-04 14:27
rektum Ja jag hörde den! Riktigt fet faktiskt, intressant karaktär den där joey diaz!

DegenereraD

skeptoid.. Var hittar jag detta? app market? bägge sakerna du nämnde förresten, finns dom på app market?
Poet

2012-05-04 17:06
The ricky gervias show är en jävligt rolig podcast. den lades upp på internet med tecknade illustrationes också, jävligt skoj. ricky gervias är ju han bakom brittiska the office. dom surrar om allt möjligt med deras polare Karl som är helt underbar :)

här e ett klipp i mängden

"life's a garden, dig it."

2012-05-09 12:44
"Har lyssnat på det mesta av musiken känns det som."

Högst imponerande måste jag säga, då jag har fått uppfattningen att det finns en del, det är ju annars det givna tidsfördrivet.

2012-05-09 19:06
paha: Därav, "det känns" högst omotiverad till att hitta ny musik, så tänkte efter tips här på allt möjligt.

2012-05-09 19:12
balhoo: skit kul! HAHA, hoppas den finns på stitcher! :D