I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vi som jobbar natt.

Övrigt - Blandat

   

2012-04-23 22:40

Vi som jobbar natt.

Vad gör ni när ni jobbar natt? Snackar ni med era medarbetare? Softar ni?Står ni tysta och gör det ni ska?

Här kan vi tipsa om vad man kan lyssna på under natten man jobbar.
Jag jobbar just nu som montör på Haldex & gör inte så mycket än att står på en station och bygger kopplingar till bilar WV/volvo. & byter station 1 gång per timme.

Själv brukar jag inte snacka så mycket med mina kolleger då jag tycker dom är ganska ointressanta & har inget vettigt att snacka om förutom deras samling på ödlor eller vad som hänt i helgen. Jag brukar lyssna på Podcaster, kan absolut tipsa om Joe Rogan Experience Och Deathsquad har några fantastiska podcaster som The bryan callen show, Icehouse Chronicles, What's good

Har lyssnat på det mesta av musiken känns det som.

Vad har ni för tips? Hur underhåller ni er själva på ett enkelt, meningslöst arbete som jag har?

Spoiler
Vill inte höra om att jag borde prata mer med kollegerna då dom är ointressanta, förutom 3 av mina homeboys som också jobbar där, men står aldrig bredvid varandra.