I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer och sex?

Övrigt - Blandat

2012-04-19 16:10

Tjejer och sex?

Jag behöver lite hjälp, eller några råd kan man väl säga. Jag var hem till en tjej förra helgen, jag var nykter men hon hade varit på krogen och ville att jag skulle komma när hon kom hem. Jag antog att hon ville ha sex eftersom jag inte skulle sova kvar där osv. Så jag åkte hem till henne, vi la oss i hennes lilla säng, så liten att våra kroppar rördes hela tiden. Vi pratade en del, sen rörde hon mig mer och mer på kroppen. Hon började alltså pilla lite med fingrarna på min axel och såna småsaker. Tillslut hånglade vi, samtidigt som vi smekte lite på varandra. Feg som jag är så vågade jag inte smeka på några intima ställen, hon var likadan. Vi slutade hångla och fortsatte kolla på filmen och prata osv, sen började vi hångla igen, och igen, och igen.

Felet var alltså att jag inte vågade smeka henne på några intima ställen, jag vågade inte ta steget längre än hångel. Anledningen var att jag inte fick några sex-vibbar från henne så det kändes inte som att hon ville ha sex. När klockan började bli väldigt mycket så tänkte jag för mig själv att vafan, jag måste göra något nu. Vi började hångla igen, och jag började smeka lite på henne fantastiska bröst mer och mer, medan hon gärna ville smeka innanför min t-shirt på magen osv. Jag gick neråt med handen och började smeka på henne ben och på röven litegrann, hon låg mot mig så jag kom inte åt hennes mus.

Problemet var att hon aldrig vände sig, hon låg mot mig hela tiden så att jag inte kom åt någonstans. Jag försökte vända henne lite när vi hånglade men hon låg kvar i samma ställning. Jag ville inte pressa in min hand mellan hennes ben så att hon skulle sära på dom, därför fick jag inte ligga den kvällen. Det kändes ibland som att hon ville ha sex, men ändå inte. Jag visste inte vad jag skulle göra. Vi har bara träffats 1 gång förut så vi känner inte varandra så bra.

Jag ska hem till henne i morgon igen, hon frågade om vi kunde ta det på kvällskvisten. Jag gick med på det såklart. Och ännu en gång så hoppas jag att jag får ligga. Därför vill jag gärna veta vad ni skulle ha gjort i den situationen, och att ni ger mig lite tips på hur jag borde göra i morgon. Jag vill verkligen ligga med henne, men jag är alltid så rädd att få titeln som "han som är för på". Jag är ganska blyg av mig.

Hoppas någon orkade läsa, och kan komma med lite tips. Tack på förhand!

(Inlägget ändrat av Latmasken 2012-04-19 16:11:51)

(Inlägget ändrat av Latmasken 2012-04-19 16:12:45)

2012-04-19 16:18
och en fråga till, tror ni hon vill/ville ha sex? Jag är så dålig på att läsa signaler
Moderator

2012-04-19 16:24
Fråga henne?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-04-19 16:30
Jag tycker du har gjort rätt. Får du inga vibbar så är det bättre att vänta tills du får dem. Att hon kniper ihop benen är en rätt tydlig signal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-19 16:34
Hon vill ligga, ingen tvekan. Hon vill nog bara att du skall ta steget. Vänta med att komma in under trosorna en stund, fortsätt med brösten och rumpan och se om du kan få av henne tröjan, eller om du själv slänger av dig din egen när hon har sina händer där innanför, då lär hon göra samma sak. Men ligga vill hon vore konstigt annars.

Jag kan ju självklart ha alldeles fel men om jag var med om det du beskriver skulle jag inte tänka två gånger på det, var med om samma sak för några veckor sedan. Film, lätt beröring, hångel och händer under tröjor - Resulterade i grymt sex!

Lycka till!
SMÅLAND!

2012-04-19 16:37
AneekDivine F27 Sant, men hon kanske är lika blyg?

Hon är ju i alla fall uppenbart intresserad och det är ju en bra start.
SMÅLAND!

2012-04-19 16:45
Jag tycker du har gjort rätt. Får du inga vibbar så är det bättre att vänta tills du får dem. Att hon kniper ihop benen är en rätt tydlig signal.

hon "knep" inte ihop benen, hon vände sig bara inte så att jag kom åt. Jag smekte henne runt om på låret för att hon skulle förstå att jag ville ner där med handen., men icke.

Herr_Berg, ja jag tycker också det vore konstigt annars.

Jag blir nog extra blyg när tv:n var igång då det var ljust som fan. Känns bättre att göra det i mörker om det är första gången och nyktert. Då vågar jag ta för mig mer. Ska nog fråga i morgon om vi kan stänga av filmen ett tag. Tack för svaret!

2012-04-19 16:47
Det Herr Berg sa. Hon vill att du ska ta första steget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-04-19 16:47
Fråga henne?

/ Tråd.
At the gates of Eternity...

2012-04-19 17:05
Njaaääee, inte lika hip-hop att fråga henne ;)

2012-04-19 17:09
Fråga henne är ditt bästa alternativ!

Du tänker säkert att det skulle kännas "påfluget" att slänga ut en sådan fråga som: ska vi ha sex?...

Men tänk såhär om hon frågade dig den frågan, skulle inte du bli typ överlycklig och skrika Yabaadabaadooooooo!

Så poängen är att om hon är redo men lite för blyg för att ta första steget så kommer ju hon att skrika Yabaadabaadoooooo!!! När du frågar..

och skulle det nu vara så att hon säger nej så är det ju inte som att du kommer att förlora henne.. Hon vill väl helt enkelt vänta tills hon är redo och som det verkar på din intima beskrivning så är ni inte så långt ifrån en riktig Flintstones duett!

Good Luck Mister!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-04-19 17:12
hon "knep" inte ihop benen, hon vände sig bara inte så att jag kom åt.

exakt. Det är en tydlig signal. Du lyssnade in henne och det tycker jag är rätt. Jag tycker du ska fortsätta på samma spår tills du känner att hon vill och visar signaler på det. Alternativt fråga, men jag trodde du var för blyg för det.

Herr_Berg P25

Att sitta och analysera att "hon vill men är blyg och vill att du ska tvinga in handen mellan benen på henne" är farlig business som kan leda till att hon säger ja fastän hon egentligen inte vill. Tyvärr så gör tjejer så. Då är det bättre att fråga rakt ut än att hålla på och pusha.

2012-04-19 18:34
Vill du bara ha sex med henne? Eller är du intresserad av henne mer seriöst?

För min del är det inte alltid självklart att hångel ska leda till sex, bara för att jag vill hångla med en kille, betyder inte det att jag vill ligga med honom.
(och bara för jag vill ligga, så betyder det definitivt inte att jag vill mys-hångla framför en film)

Vill jag däremot ligga med honom så vänder jag mig så jag ligger mot honom, och inte med ryggen mot.
Fråga henne efter hennes intentioner med att ses, utan att nämna sex.

Jag håller helt med AneekDivine här, vänta ut henne.

2012-04-19 19:54
AneekDivine F27 Fast nu sa jag ju inte att nästa steg var att tvinga in handen mellan benen på henne eller hur? Jag skrev att han skulle vänta med det.

Hm, jag hade ett långt utlägg skrivet innan min dator dog av batteribrist och orkar inte klura ut allt igen. Poängen var i alla fall att ni båda antagligen är nervösa och osäkra och således inte kan läsa av varandra ordentlig och tar det säkra före det inbillade osäkra och inte går till nästa steg. Nästa steg efter hångel, händer på bröst och innanför tröjor kan ju vara att just bli av med tröjorna.

conspicuous F24 Hon låg ju emot honom, eller tolkar jag texten galet, Latmasken?
SMÅLAND!

2012-04-19 20:02
Jag tycker att du ska slänga på någon mysig rulle lite rolig typ Den där Mary eller nåt funkar alltid. Sen när ni kollar på den och myser så viskar du i hennes öra att du älskar henne. Tjejer gillar sånt. Sen kan du säga att du vill att hon föder dina barn och helst om det går om typ nio månader senast. Inte säkert den funkar lika bra i praktiken som i teorin dock.
Men testa.
Jag vill bara sova... o spela fotboll,

2012-04-19 20:09
Obvious troll is obvious.
SMÅLAND!

2012-04-19 20:10
En del tjejer kan tydligen finna det lite avtändade om du inte har självsäkerhet nog att föra situationen framåt. (Jag kan tycka samma sak med tjejer, är förmodligen inget konstigt.) Därför kan man behöva våga lite, framförallt om man märker att man fastnat i ett hångel som inte längre blir hetare. Och eftersom du verkar vara så härligt försiktig och fin, behöver du nog inte vara rädd för att vara för pushig.

Mitt tips är att du pussar av henne kläderna
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-04-19 21:15
En del tjejer kan tydligen finna det lite avtändade om du inte har självsäkerhet nog att föra situationen framåt. (Jag kan tycka samma sak med tjejer, är förmodligen inget konstigt.) Därför kan man behöva våga lite, framförallt om man märker att man fastnat i ett hångel som inte längre blir hetare. Och eftersom du verkar vara så härligt försiktig och fin, behöver du nog inte vara rädd för att vara för pushig.

Mitt tips är att du pussar av henne kläderna

Dundermannen sa det. Dundermannen ÄR dundermannen!
Rahamadjan av GU-PA!

2012-04-19 21:48
Herr_berg, du tolka texten rätt. Hon låg längst in och var vänd mot mig eftersom tv:n stog där.

Dundermannen har nog rätt, tack!

Innan vi träffades sist så sa hon att det skulle vara mysigt om jag låg bredvid henne. Jag skrev nåt liknande idag, hon frågade vad jag gjorde och jag svarade att jag låg och kolla film. Då skrev hon " okej, mysigt" Då sa jag att det kommer bli mysigare i morgon (när hon och jag ska ses) Då skrev hon "det säger du?;)" och då svarade jag "ja klart det blir:)" och då fick jag bara en flörtgubbe tillbaks. Hon skrev inte att hon också tyckte att det skulle bli mysigt eller nåt. Enligt mig är hon svårläst som fan.

2012-04-19 22:08
Fast nu sa jag ju inte att nästa steg var att tvinga in handen mellan benen på henne eller hur?

Nej men däremot så skrev du att han skulle tolka det som att hon ville ligga, vilket jag tycker är lite farligt att säga ,när han faktiskt skrev att de enda sättet för honom att komma mellan benen på henne skulle vara om han tvingade in handen där eftersom hon låg i en sån ställning.

Jag tycker killar inte ska övertolka tjejer så mycket. Lägger hon sig inte i en ställning som gör att han kan komma åt att ta in handen, så är det antagligen för att hon inte vill att han ska komma åt där. Det behöver inte vara svårare än så, vi är faktiskt inte så himla svårtolkade.

2012-04-19 22:19
Men hon smekte på mig under min tshirt, hon kysste mig på halsen osv. Sen vet jag inte om hon smekte över snorren eller om hon kom åt. Känns som hon vill men ändå inte. Så drygt ^^ Jag ska försöka vara mer tydlig i morgon, får jag ingen sex vibb från henne så struntar jag i det.

2012-04-19 22:48
Men hon smekte på mig under min tshirt, hon kysste mig på halsen osv.

Sorry gubben, men det behöver inte betyda att hon vill ha sex utan att hon bara njuter av din närhet. Får du inga sexvibbar eller vibbar av att hon tvekar så tycker jag du ska lyssna på din magkänsla och vänta tills du känner att hon inte tvekar mer.

De roliga med tjejer och killar är att en tjej kan ligga och hångla med en kille i timmar, där man ligger och tar på varandra men aldrig tar steget längre och gå hem och tycka det var en helt fantastisk kväll, medans killen går hem och är besviken eftersom han tror att han gjort något fel eftersom han inte fick ligga.

2012-04-20 00:00
Kanske är så att hon vill att ni ska liksom bli "tillsammans" för hon kanske har lite känslor för dig. Och inte vill att ni bara ska ses för att göra det förbjudna...

1+ till henne för du fick blodstopp....
Dra åt helvete

2012-04-20 00:18
AneekDivine F27 Det enda enligt mina tolkningar utifrån Latmaskens beskrivningar som inte tyder på att hon är uppenbart sexuellt attraherad av honom är just att hon inte särar på benen, detta är enligt min erfarenhet ingenting. Har varit i samma situation där tjejen inte särat på benen och man ba; "nehe hon vill inte, fine" och tjejen vid ett senare tillfälle undrar varför man inte gjorde något, och allt man tänker är; "men för helvete brudjävel!", om det är för att hon inte uppfattar själva handlingen, vill att man skall ta kommando eller bara är dum låter jag vara osagt.

Självklart kan det mycket väl vara som du säger, att hon bara vill hångla och inte mer. Eller att hon vill ha långt förspel till förspelet, omöjligt för oss att svara på.

Undra vad Latmasken och tjejen gör nu? :)

SMÅLAND!

2012-04-20 00:21
CSG_HUNKEN Mycket möjligt, mycket möjligt.
SMÅLAND!

2012-04-20 01:40
Kvinnor är ett jävla helvete att förstå. Själv har jag hittat mig ett praktexemplar, som faktiskt är tydlig med vad hon vill. Så är det oftast inte =)

Som du ser i diskussionen som ägde rum en bit upp så är en åsikt "Vänta tills hon visar att hon är redo" medan den andra åsikten är "Visa henne att du vill, tjejer gillar när killar tar initiativ". Båda är rätt, men i vilka situationer gäller vad?

DET SKA DU LISTA UT FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT VARA TYDLIG! Haha, är lite halvfull, men det här är sanningen. Som kille känner jag personligen att om jag har tungan dansandes med någon annans tunga så betyder det 99% av gångerna att jag vill ha sex med ägaren av den andra tungan.

...den återstående procentandelen behöver jag hångla lite till för att få upp ett stabilt stånd =) Så enkla är inte kvinnor, helst ska du tända ljus som doftar lavendel och sprida ut rosenknoppar och fan och hans moster innan ni älskar ljuvt och ömt som i någon brittisk jävla mjukporr.

Tacka vet jag vettiga kvinnor, som den jag fann =) Vi pillade som du skriver i första inlägget, sen började vi kyssas, sen låg jag där med ansiktet mellan två lår. Inget knussel =)

2012-04-20 04:19
Fråga henne?

Så jävla bra och enkelt. Finns fan inget säkrare sätt att ta reda på det. Ofta när man frågar det i en någorlunda hygglig miljö så svarar de "ja" av bara farten också. :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2012-04-20 08:28
Att vänta efter fler signaler kan resultera att det rinner ut i sanden dock, som dundermannen beskrev det.

2012-04-20 08:34
Herr_Berg P25

Japp, det finns brudar som är undergivna och vill att killen ska ta kommandot, men långt ifrån alla är såna. Jag tycker killar gör rätt när dom avvaktar istället för att pusha på. Brudar som ligger och väntar på att killen ska ta kommandot anser jag har lite problem, om dom vill att något ska hända så får dom ju oxå visa att dom vill.
Manager

2012-04-20 09:00
Hur gamla är ni? Är hon sexuellt erfaren?

Jag tolkar grejen som att ni är rätt unga och rätt oerfarna båda två. Hon kanske vill, men jag tror nog att hon vill lära känna dig bättre (känna som person och känna på din kropp som under t-shirten) innan hon är bekväm med att gå hela vägen.

Om det är så och du pushar henne för hårt kommer det antingen bli tvärstopp eller en dålig upplevelse för henne. Om hon är oskuld kan du sabba sex för henne en lång tid framöver. Du vill väl inte vara snubben hon kände sig tvungen att ligga med för att hon inte vågade säga nej när du pushade för hårt?

Jag tror mycket på konceptet att låta berget komma till Mohammed i nya sexuella relationer, alltså att låta henne visa tydligt att hon vill alt. att hon säger det rakt ut. Det är redan underförstått att killen vill när han är villig att hångla. Men man vill att hon ska vara lika villig, annars blir det inte bra även om "du får ligga".

Ja, jag tycker inte ditt mål ska vara att DU får ligga med henne. Målet bör vara att HON vill ligga med dig. Det är mycket bättre att ge än ta.

Redline!

2012-04-20 10:47
Tack för svaren!

Hur gamla är ni? Är hon sexuellt erfaren?

Jag fyller 20 i sommar, hon är ett år äldre och båda är sexuellt erfarna :)

2012-04-20 10:51
Men som ni säger att jag borde vänta. Jag menar, ringer hon till mig efter krogen och ville att jag skulle komma dit en stund så tycker i alla fall jag att det verkar som att hon ville ha sex. Jag var ju nykter då, så kanske var så att jag verkade lite stel och att hon tänkte samma sak om mig, att jag inte ville.

När vi hånglade första gången på festen så sa hon hela tiden "förlåt om jag var för på" och det sa hon också när vi träffades sist. Så hon kanske fick intrycket av att jag inte ville om hon säger "förlåt om jag var för på". Vad tror ni?
Manager

2012-04-20 11:19
Om hon ringer dig på fyllan och vill att du kommer över så behöver det inte alls betyda att hon vill ligga. I alla fall inte om ni inte redan har en sån relation. Det kan likväl betyda att hon bara vill hångla och lära känna dig bättre.

Hennes "förlåt att jag var för på" kan betyda många olika saker. Det kan betyda att hon känner att du inte var så mottaglig för hånglet, det kan betyda att du inte ska tolka hennes hångel som en invit till sex på en gång och det kan betyda tusen andra saker.

För övrigt ska du inte vara rädd för att röra hennes bröst när ni hånglar, det är inte samma sak som att ha sex ;)

Jag hade väntat på ett klartecken från henne. Ett klartecken kan vara att hon tar tag i din kuk när ni hånglar, att hon lägger sig på ett sånt sätt att du kan smeka henne mellan benen, att hon tar din hand och för den mellan benen etc. Första gången. När hon väl "öppnat dörren" så kan och bör du givetvis ta initiativ till sex då och då. Då borde hon också vara så pass trygg i er relation att hon kan säga nej om hon inte vill.
Redline!

2012-04-20 11:30
Hm okej. Men om hon är blyg eller helt enkelt inte vill ta första steget, och jag tänker samma sak, så kommer vi ju aldrig ha sex :P

Hon frågar bara om vi ska träffas på helgerna efter att hon druckit, tror varken jag eller hon är ute efter ett seriöst förhållande. Både hon och jag kom precis från ett förhållande så jag vet inte.
Manager

2012-04-20 11:41
Jag vill påstå att det första steget är taget, eftersom ni hånglar. Det kan ju vara så att hon tror att du inte vill, som du säger. Ett enkelt sätt att visa det är att lägga dig så hon känner det ;)

Det kan ju vara värt att du hör av dig till henne, hon kanske känner att hon redan tar initiativ eftersom det är hon som hojtar på dig varje gång. Och att vara på fyllan kommer göra upplevelsen sämre. Ta några glas om du vill styrka modet, men bli inte full. Bjud över henne på en flaska vin eller nåt nån dag istället för att hooka med henne efter hon ringt dig på väg hem från krogen så är grundförutsättningarna mycket bättre. Då kan ni också prata och lära känna varandra bättre. Nej, det behöver inte leda till ett seriöst förhållande bara för att ni lär känna varandra bättre.
Redline!

2012-04-20 13:10
Okej. Ja jag får försöka ikväll när jag ska till henne. Skriver när jag kommer hem hur det gick!
Hangaround

2012-04-20 16:55
Ja, jag tycker inte ditt mål ska vara att DU får ligga med henne. Målet bör vara att HON vill ligga med dig. Det är mycket bättre att ge än ta.

Nu blev jag kåt...

Hangaround

2012-04-20 17:03
klart du blev, du är en gammal snusktant!
Hangaround

2012-04-20 17:06
Fast gammal och gammal, JAG ÄR UNG SOM SATAN!!!

2012-04-20 18:25
Nästa gång hon ringer dig en helg efter att du/hon har druckit så säg följande

"jag vet inte....det är en tjej som har grindat sig mot mitt skrev hela kvällen och mitt stånd börjar göra ont och efter ditt tease hångel senast så pallar jag inte nödrunka ensam...full...."

var sen tyst men inte pinsamhets tyst utan typ en tystnad som säger att din uppmärksamhet har hamnat någon annanstans, typ en röv som går förbi eller nåt. Ber hon dig komma över ändå så kan hon fan inte bli arg om du tallar innanför skjortan och då vet hon också att du vill bara knulla. Problem solved!
Moderator

2012-04-20 18:51
Hahaha :D

Vore det inte enklare att bara fråga då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hangaround

2012-04-20 18:52
Måste hålla med Niobe litegrann. Vill du bara ligga så säg det innan du gör nåt dumt. Tror du på något seriöst mellan er så var tacksam över att ha en brud som inte särar för vad som helst hur som helst.

2012-04-20 23:50
bara dra på bruden för fan.. eller så hittar du en goare brud xD

2012-04-20 23:53
Vore det inte enklare att bara fråga då?

Enklare hade det väl varit, men mer pinsamt och det skulle kännas lite konstigt att fråga.

Ska hem till henne snart, blir det ingenting inatt så frågar jag tills nästa gång.
Redaktionen

2012-04-21 00:15
Ska hem till henne snart, blir det ingenting inatt så frågar jag tills nästa gång.

Lycka till.
Bättre ett ligg för lite än ett för mycket...
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2012-04-21 05:32
Vi började hångla som vanligt, jag tog steget längre och taffsade henne lite mellan benen, hon började runka av mig och jag masserade hennes mus. Helt plötsligt sa hon att hon inte vill ha sex, hon ville ha sex med mig men först ville hon veta om jag kommer vilja fortsätta träffas efter det, vilket jag inte vill. Hon sa "jag menar inte att vi ska bli tillsammans men jag vill ändå veta om du vill fortsätta ses ibland"

Så det blev inget idag heller, nu vet jag inte vad jag ska göra. Har aldrig blivit så kåt av att tänka på en tjej som henne, skulle ge allt för att ligga med hon. Men nu när hon sa sådär så vettefan, jag vet ju att jag inte vill vara tillsammans med henne.

Får se hur jag gör.

2012-04-21 09:11
Får nog säga att jag är av samma uppfattning som den fröken AneekDivine har bidragit med ovan...

Ibland gör man sig en otjänst genom att försöka tolka signaler som inte finns där. De finns inte där just av en anledning. Vill dock poängtera att bara för att tjejen i fråga kanske inte varit intresserad av något fysiskt med dig tidigare utesluter det ju inte det i framtiden. Enda sättet att faktiskt lyckas på något plan är ju trots allt att bemöta henne med respekt och förståelse. Somliga saker tar tid att gro...

2012-04-21 09:52

Sorry för att behöva skriva det på näsan men: vad var det jag sa ;)

Hon sa "jag menar inte att vi ska bli tillsammans men jag vill ändå veta om du vill fortsätta ses ibland"

Känner igen mig i det. Vi har gärna sex, men om killen ligger med oss och sedan inte hör av sig igen så känner vi oss utnyttjade. Det kan vara så att hon menar ett kk-förhållande, jag tycker du ska fråga vad hon menade, och vara tydlig med att du kan tänka dig ses för sex men inte ha ett förhållande. Om det är de du vill. Vill du inte fortsätta ses efter ett ligg så tycker jag du ska strunta i att ha sex med henne. Det finns fler blommor på ängen :P
Manager

2012-04-21 11:11
Ah, hon var smart.

Det här kanske är en dum fråga, men varför vill du ligga med nån du aldrig mer vill träffa?

Det finns fler blommor på ängen :P

Redline!

2012-04-21 11:30
Dr.Octagon

Modernt bland ungdomar vettu, gällande blomängen som AneekDivine nämnde så är det viktigaste att man hinner plocka så många blommor man bara kan, inte att man plockar den finaste man hittar...
Manager

2012-04-21 11:45
Jag har plockat en del blommor genom åren men aldrig någon jag inte velat plocka igen. Det är ju därför man först luktar på blomman. Även när jag var ungdom och min ståndare tänkte på pistiller mer än något annat så ville inte plocka nån jag inte tyckte luktade gott.

Ja, jag ser ingen annan anledning till att inte vilja plocka samma blomma mer än en gång än att blomman inte luktar rätt.

Redline!