I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag tror jag har varit otrogen, hjälp!

Övrigt - Blandat

2012-03-31 11:01

Jag tror jag har varit otrogen, hjälp!

Jag gjorde slut med min flickvän för några dagar sen, och hon blev helt förstörd eftersom jag enligt henne har betytt mest för henne av alla hennes ex. Därför så föreslog hon att vi skulle ta en paus i stället för att göra slut helt och jag gick med på det. Hon skrev att hon kommer vara så orolig i helgen över att jag ska hålla på med någon annan och jag lovade att inte göra det. Jag lovade mig själv också. Alla hennes ex har varit otrogna, jag är den enda som hon mått så bra med så jag mår lite dåligt nu.

Jag råkade hångla med den populäraste tjejen i våran stad igår på en fest. Jag va så full så det enda jag såg va discoljus och hoppande människor, hade inget medvetande kändes det som.

Direkt efter det fick jag höra från mitt ex kompis, att mitt ex har legat med sitt ex för bara någon dag sen. Jag sa att jag verkligen inte trodde det om henne, men hon lovade på hennes familjs liv att hon talade sanning. Mitt ex hade sagt det till henne sa hon. Jag skrev till mitt ex igår och frågade, men hon svor på att hon absolut inte hade gjort det, hon ringde mig hela natten och kom tillslut hem till mig och väckte morsan. Jag var halvt avdeckad så jag öppnade inte.

Jag vet inte vad jag ska tro. Jag har sån ångest över att jag hånglade med denna tjej, jag har ingen aning om vem jag ska lita på. Jag fattar inte alls vad jag ska göra. Jag tänkte ringa till mitt ex och berätta att jag hånglade med en tjej igår, kan det vara en bra idé tror ni?

Jag vill att hon ska höra det från mig, inte från sina kompisar som också var på samma fest. Jag var det bästa som hänt henne, och det känns som om jag förstörde det igår :(

(Inlägget ändrat av ThaPimpius 2012-03-31 11:05:44)

2012-03-31 11:26
Om du vill minimera risken att förstöra något så är det bäst att vara ärlig, och det är snabbt innan informationen når henne från något annat håll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-03-31 11:39
Problemet är i stort sett obefintligt om du fortfarande tänker göra slut. Eller har du kommit på andra tankar?

2012-03-31 11:41
Vi skulle ju ta en paus från varandra någon vecka och se hur det kändes, och det va hon som sa att vi INTE skulle hålla på med andra under den tiden. Eller hon var skit orolig att jag skulle göra det.

Men nu tänker jag göra slut, redan sagt det till henne.

Rappare

2012-03-31 11:43

2012-03-31 11:45
Jo men jag vill ju veta, vill inte sitta och hata mig själv om hon gjorde samma sak.

2012-03-31 11:59
En "paus" är sjuk bullshit. antingen är man ihop eller inte.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Poet

2012-03-31 12:03
Jag råkade hångla med den populäraste tjejen i våran stad igår på en fest. Jag va så full så det enda jag såg va discoljus och hoppande människor, hade inget medvetande kändes det som.

Haha?

Jag skrev till mitt ex igår och frågade, men hon svor på att hon absolut inte hade gjort det, hon ringde mig hela natten och kom tillslut hem till mig och väckte morsan. Jag var halvt avdeckad så jag öppnade inte.

Hur gammal är du egentligen?

Bottomline, jag tror inte ni två kommer hålla ändå. Så det är helt upp till dig själv om du vill vara ärlig och besudla ditt rykte pga dina handlingar. Eller så kniper du igen, förnekar det hela som OJ, men lär av ditt misstag.
At the gates of Eternity...
Rappare

2012-03-31 12:07
Släpp det, sitt inte och hata dig själv över huvud taget. Ni hade så gott som gjort slut ändå.

För övrigt tyckte jag att det roligaste i BCs citat var:

2012-03-31 12:07
Jo jag vet, men det höll inte längre än 2 dagar så :)

Jag är 20.

Nej jag gjorde slut helt idag

2012-03-31 12:11
Släpp det, sitt inte och hata dig själv över huvud taget. Ni hade så gott som gjort slut ändå.

Ja du har nog rätt.

Poet

2012-03-31 14:36
Nej jag gjorde slut helt idag

Bra :) Gå ut nu, lär känna dig själv och förhoppningsvis så blir nästa förhållande ett mycket bättre sådant! :)
At the gates of Eternity...

2012-03-31 14:55
Nu när du är singel, se till att få doppa den "populäraste tjejen i din stad".

2012-03-31 15:10
Bra :) Gå ut nu, lär känna dig själv och förhoppningsvis så blir nästa förhållande ett mycket bättre sådant! :)

Det är mina planer, ska ut idag. Dock kommer mitt ex vara där, och hon från igår kommer vara där, och hon skriver till mig hela tiden. Så det blir nog lite kaos men orkar inte bry mig längre.

Nu när du är singel, se till att få doppa den "populäraste tjejen i din stad".

När jag sa att hon var populärast här så menade jag att mitt ex förmodligen kommer få reda på att vi hånglat ganska snart, eftersom båda känner så många.

2012-04-01 14:11
hon knullade en annan punkt slut. jag tror mer på ditt ex kompis än ditt ex. sån skit brukar va sant.

2012-04-01 19:02
en paus gör ju bara lidandet längre!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-04-01 22:13
hon knullade en annan punkt slut. jag tror mer på ditt ex kompis än ditt ex. sån skit brukar va sant.

Kan vara det roligaste jag läst på mycket länge. Och då läste jag första inlägget i denna tråd två gånger samt en gång högt för min sambo.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2012-04-03 07:57
Mina tankar går mot tråden om kvinnlig och manlig vänskap. Skön polare hon har.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2012-04-03 17:26
Coke: sen din sambo ba fejk skratta åt det bakom din rygg, nästa gång kolla. för hon himmlade med ögonen åt dig medans du skrattade åt vad jag skrev.

Poet

2012-04-03 17:50
Yeah of course you gonna feel like shit! cause you’re not like me. You’re not someone who’s cut out to cheat, man. You’re not emotionally equipped to carry the guilt...

you do not fucking tell her anything, alright? That will only make shit worse. Put it inside, handle it like a baller, and take this shit to your grave...

-kenny fucking powers
"life's a garden, dig it."

2012-04-03 23:34
oke: sen din sambo ba fejk skratta åt det bakom din rygg, nästa gång kolla. för hon himmlade med ögonen åt dig medans du skrattade åt vad jag skrev.

va?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2012-04-04 00:23

Fucking Åmål möter Bullen..
Populäraste tjejen i byn. I lol trololololol
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv

2012-04-17 22:31
tycker en paus är bara shit. det är ett segt avslut på ett förhållande. är det inte bra och det ska vara pauser i ett förhållande så mja då är det väl inte något bra förhållande. antingen kämpar man till glöden är helt död eller tills det fattar eld igen :)

och säg till henne dirr.. att du var med tjejen. så är det avslutat OCH så kanske hon blir satana sur å berättar för dig att hon nuppa ex:et ! :)
Let's kick it !!

2012-04-18 01:00

Kan vara det roligaste jag läst på mycket länge. Och då läste jag första inlägget i denna tråd två gånger samt en gång högt för min sambo.

oke: sen din sambo ba fejk skratta åt det bakom din rygg, nästa gång kolla. för hon himmlade med ögonen åt dig medans du skrattade åt vad jag skrev.

va?

Så jävla bra!!

Jag ska göra en meme av huvudinlägget och de citaten.

2012-04-18 23:17
ring och säg! FÖrmodligen kmr hon bli as sur & erkänna sitt ligg med sitt ex

2012-04-18 23:19
btw

BC99 P28

Du får sluta gå in i trådar & fråga folk om deras ålder nu, haha.

2012-04-19 18:17
det var nog det ända rätta att göra slut, du kommer över det de finns massa, hur länge var ni tillsammans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-19 18:33
Ja eller hur BC, vad är grejen med dig och ålder?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2012-04-19 19:41
Först och främst: Rubriken.... lol.

Trots att du var dyngrak vet du vart du gjort. Du har hånglat med den populäraste bruden i din stad! Hör hur det låter pojk. Om vi leker med tanken att det bor ca 50000 pers där, (för mycket?) så är ju i alla fall 25000 brudar och kanske 100 av dom snygga. Den populära bruden lär ju ligga topp 100. Topp 10? Aight son, bra jobbat.

Du borde vara mer intresserad av vad den snygga populära sexiga antagligen nakna bruden tänker om dig än vad ditt ex tycker. Hon är ditt ex, remember? Det är läge att se över dina möjligheter else where innan du dör ensam och jävlig.

Happy hunting champ.

Jag vill bara sova... o spela fotboll,

2012-04-22 15:46
statesofmayhem: vart är min meme bild nånstans?