I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag har sååå tråkigt!

Övrigt - Blandat

2012-03-23 18:03

Jag har sååå tråkigt!

Jag har så tråkigt just nu så jag känner mig helt stressad på nåt jävla vänster, det känns som att jag måste göra något. Min flickvän festar som vanligt, en kompis jobbar, en är med sin flickvän och den sista skulle ta det lugnt för han jobbar i morgon. Det är en fin dag och jag har inget att göra!

Kikar lite på facebook, nästan alla skriver att dom ska på grillfest, åka och köpa glass med ett antal polare osv. Alla gör något hela tiden, förutom jag. Vad fan ska jag göra? Det kommer bli lika i morgon, alla är upptagna, jag har inget att göra alls.

Någon som har några tips? Förutom att gå en promenad, gå ut i skogen och massa såna saker. Skulle bara känna mig som ett utstött mobbat barn som inte har några vänner att umgås med.

Vad ska alla på whoa göra idag, i morgon? Dela med er så kanske jag får några idéer.

(Inlägget ändrat av ThaPimpius 2012-03-23 18:05:01)

2012-03-23 18:06
runka?

2012-03-23 18:07
Already done

2012-03-23 18:08
Du kan hjälpa mig med mitt problem:

Mitt badrum har svämmat över och jag är kissnödig. Vad ska jag göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-23 18:09
Kissa i vattnet, återupplev barndomen :)

Poet

2012-03-23 18:16
spela fifa 12 mot mig

hör om du kan hänga med på grillfesten

drick dig full och gå ut
"life's a garden, dig it."

2012-03-23 18:22
Dom som ska på grillfest är inga jag känner speciellt. Grejen är att jag inte har så många bekanta som jag kan hänga med, det är bara ca 4 personer som jag umgås med tråkigt nog. Alla är lika tråkiga, ingen är speciellt festig av sig.

Jag vill dricka en sån här fin kväll, men har som sagt ingen att göra det med.

Poet

2012-03-23 18:25
du har inga syskon som kan tänkas vilja drinka lite med dig då?

2012-03-23 18:26
En storebror, men han har nyligen fått barn :)

Poet

2012-03-23 18:28
dra till honom och bjud på ett par öl o snacka skit då! kan han gott göra fast han har unge!

2012-03-23 18:31
Bra förslag, aldrig ens tänkt på. Tack :)

Någon som har fler förslag, ifall att?

2012-03-23 18:49
gilla läget och släpp grejen att du måste göra något... kommer fler tillfällen!
Rahamadjan av GU-PA!

2012-03-23 18:49
(förlåt)
Rahamadjan av GU-PA!

2012-03-23 19:07
Jo jag vet, men jag tänker så varje helg ;)

Balhoo , du räddade precis min lördag. Min brors flickvän ska bort i morgon, och morsan ska vara barnvakt åt ungen så min bror och hans polare ska spela och dricka lite öl, så jag drar med en kompis jag också. Blir perfekt, tack för tipset :)

Poet

2012-03-23 19:11
ThaPimpius fan va gött! :)

tänk mer på era syskon folk, den längsta relationen ni har här i livet är med dom :>
Admin

2012-03-23 19:32
Spela tv-spel, kolla på film/serier/dokumentärer, läs en bok.

Gör det du tror att du helst av allt minst vill göra. Kanske är jag fördomsfull när jag tror att "läsa en bok" hamnar högt på den listan?

Annars spelar Kenny Dope och Rasheed Chappell i stan idag. Kan ju bli kul.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-03-23 20:25
Våren är här och det gör alla rastlösa.. Reality check... gå ut ta en öl, fatta att det är likadant som förra gången du försökte.. Inse att du är inte ensam, utan att dina falska vänner har övergett dig och att dina riktiga vänner faktiskt försöker göra nått i livet annat än att supa och punda..och ja de är faktiskt tråkiga.. och definitionen av tråkig har du lärt dig av dina gamla vänner som gav dig en illusion av vad som var kul.

Solen skiner imo oxå.. Släpp skiten och va dig själv.. No stress. :D
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Moderator

2012-03-24 12:55
Jämför dig inte med vad dina vänner på facebook gör, då mår du bara dåligt. Kom ihåg att majoriteten av dem har lika tråkigt som du.

Och hoppas du hade kul med din bror!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2012-03-24 14:17
haha fan jag vaknade kl 11 idag och hade värsta stressen för att jag trodde att det skulle bli lika grymt väder idag som det var igår då jag jobbade... Har inte gått ut än men har vädret i Stockholm varit skönt idag eller?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2012-03-24 14:17
damn, klockan e bara 2, har fortfarande tid. (stress igen)
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2012-03-24 16:04
du kan träna på att hångla med en kudde..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-03-26 14:00
Varför va du inte med din flickvän och festade? :S
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.